GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Νοεμβρίου 14, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο149)

Καλημέραααα!!

Είναι πολύ ωραίο να δουλεύεις με ανθρώπους που έτσι και αλλιώς αν τους γνώριζες σε διαφορετικό περιβάλλον πάλι παρέα θα κάνατε...
Αυτό δεν συμβαίνει με όλες τις δουλειές ή τουλάχιστον δεν συμβαίνει και με όλη την ομάδα που βρίσκεσαι.

Στην πρώτη μου δουλειά ήταν το τέλειο... ο διευθυντής μου βλέπε μελλοντικος άνδρας μου και πατέρας του παιδιού μου, μία συμφοιτήτρια χρόνια φίλη και κολλητή, άλλη μία συμφοιτήτρια (απο μεγαλύτερο έτος) αλλα έγινε γρήγορα φίλη μου και τέλος άλλη μία (που για να μην τα πολυλογώ γρήγορα και αυτή έγινε φίλη μου) που χάρη σε αυτήν έμαθα να προγραμματίζω και να σκέφτομαι σωστά προγραμματιστικα.

Στην δεύτερη δουλειά μου λόγω του πλήθους των εργαζομένων δύσκολα δημιούργησα σχέση με πολλα άτομα.

Όμως τώρα στην δουλειά που είμαι ξαναέγινε αυτό το μαγικό... όλη η ομάδα μου είναι super-παιδιά!! Με τον έναν κιόλας υπογράψαμε και χαρτί για να κουμπαρέψουμε (στο δεύτερο παιδί...) Διότι στο πρώτο κουμπαρεύω με την κολλητή και πρώην συνάδελφο απο την πρώτη δουλειά...

Πολύ χαίρομαι όταν υπάρχει τετοιο περιβάλλον διότι δουλεύεις καλύτερα και με περισσότερο κέφι!!

Αααα και να μην ξεχάσω... Είναι Παρασκευή-Παρασκευήηηηη!!!!!

Σας εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ!!
Έχει έρθει και ο ανηψιός απο την Νάξο και όλο το Σ/Κ θα γυρίζουμε απο πλανητάριο μέχρι allou fun park!!!

Σούπερ θα περάσουμε!!!!

Ετικέτες

2 σχόλια:

  • Τη 2:10 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    kai ama ginei paravash ths symvashs tha pesoun mynhseis kai tote tha deis ti kales sxeseis pou exeis me tous synadelfous sou!

     
  • Τη 9:57 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Psit! Anonoyme... Min apeileis tin koumparoula mou giati tha exeiw na kaneis me emena kai tis ypoloipes palies synadelfous :)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα