GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Νοεμβρίου 21, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο150)

Παρασκευή!! Παρασκευή!! Φημολογείται πως το Σ/Κ θα έχει αρκετό κρύο!!! Αύριο θα πάμε για προμηθειες (λέμε να κάνουμε την Κυριακή μέρα burgers) οπότε χρειαζόμαστε υλικά...

Την Πέμπτη που μας έρχεται θα πάω και στον γιατρό για το Α-test... Λέτε να μου πουν και το φύλο;;; Αχ μακάρι!!! Έχω αγωνία!!

Σας εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ με πολύ χουχούλιασμα και αγκαλίτσες!!!!!

Ααααα παραλίγο να το ξεχάσω... Την Κυριακή που είχαμε πάει στο Allou αυτό που μου έκανε (θετική) εντύπωση είναι πως είχαν μαζεμένα αδέσποτα σκυλάκια τα οποία κυκλοφορούσαν κανονικά στον χώρο και ο κόσμος τα τάιζε!! Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για ένα παιδί να εξικοιώνται με ένα αδέσποτο σκυλάκι... και για τις μαμάδες που φοβούνται έχω να σας πω ό,τι ήταν αρκετά περιποιημένα (ίσως και εμβολιασμένα).

Ένα μεγάλο μπράβο στο προσωπικό του Allou και των γύρω εταιριών!! Ειλικρινά ένιωσα πως ήμουν σε ευρωπαϊκή χώρα!! ΜΠΡΑΒΟ!!!

Φιλιαααα!!!!

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα