GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Νοεμβρίου 07, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο148)

Παρασκευη!!!Παρασκευή!!!

Αν εξαιρέσεις ένα απίστευτο πόνο στην αριστερή μερια της μέσης που δεν μου επιτρέπει να κάνω και πολλά!!! Να φανταστείτε ακόμα και το να γύρίσω πλευρό είναι άθλος... όλα καλα μου πάνε!!! ΑΑΑΑ δεν παραπονιέμαι!!!

Θα σας πω ακόμα και κάτι άλλο και πείτε μου εσείς την γνώμη σας....

Γνωστός Έλληνας παρουσιαστής με φοβερή καριέρα στο εξωτερικό κρίθηκε ως κατάλληλο πρόσωπο για να μας αφυπνίσει οικολογικά με διαφήμιση που μας προτρέπει να οδηγούμε οικολογικα...
Το ίδιο πρόσωπο το είδα να μεταβαίνει σαν συνεπιβάτης στην μεγαλύτερη μαλακία σε αμάξι το &^$&(^$ HAMMER στην βουλιαγμένη....

Τώρα δηλαδή αν τον δω... και κρατάω και κανά γιαούρτι να μην το πετάξω;;; Όχι πείτε μου!!!!!

Ψιτ... και για όσους έχουν HAMMER... παιδιά... αν θέλετε να κρύψετε το μικρό πουλί σας... καλύτερα να φοράτε ένα σπασουαρ... και όχι να μολύνετε το περιβάλλον και να χαλάτε και την αισθητική!!!!

Καλό Σ/Κ σε όλους!!!!!

Ετικέτες

3 σχόλια:

  • Τη 11:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αν δεν πιστεύεις σε κάτι δεν πείθεις κανέναν.

    Έφτασε κι όλας Παρασκευή;;;

    Ωχ αμάν!

     
  • Τη 1:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    giaourtose ton ke apo mena!

     
  • Τη 6:49 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    α,εγω γουσταρω το χαμερ.Το εχει και η Μπαστα

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα