GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Οκτωβρίου 24, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο146)

Καλημέραααα!!!

Χτες έκανα τον υπέρηχο και το μωρό μου είναι μια χαρά!!! Ααα για όσους δεν είχαν καταλάβει ή δεν το ήξεραν... είμαι έγκυος!!!

Είμαι 12 βδομάδων και το μωράκι μου κινείται όλη την ώρα (δεν το καταλαβαίνω, απλα απο τον υπέρηχο το είδα). Πίνει μάλιστα και αμνιακό υγρό!! Έχει υπέροχο προφιλ και περιμένω πως και πως τον επόμενο υπέρηχο για να το δω!!!

Θα γεννηθεί γύρω στον Μάιο και δεν ξέρω πώς θα περάσει ο καιρός!!!

Ακόμα δεν ξέρουμε τι φύλο είναι, αλλα αυτό που ξέρω είναι πως το αγαπάω πάρα-παρά πολύ και ας μην το έχω κρατήσει ποτε, και ας μην το έχω δει ποτε...

Σε γενικες γραμμες δεν νιώθω τίποτα. Δεν έχω ούτε ανακατωσούρες, ούτε ναυτίες. Αν εξαιρέσεις μια μικρή κούραση και έναν εκνευρισμό τα οποία τα είχα έτσι και αλλιώς και πριν!!

Σας εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ σε όλους και σε όσους τυχερούς θα κάνουν τετραήμερο καλα να περάσετε!!!!

Ετικέτες

5 σχόλια:

  • Τη 10:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ωχ...
    Άρχισε από τώρα να πίνει;;;

    :ppp

    Καλό ΣΚ βρε!

     
  • Τη 5:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    bravo ola mia xara!!! akoma ena blogomoro!!!

     
  • Τη 12:26 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lina είπε...

    =) ευχομαι αυτη η περιοδος αναμονης να ναι μια πολύ ευχάρισητ εμπειρία για σας! =) τα φιλιά μου...

     
  • Τη 2:50 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Καλησπέρα

    κατ αρχήν συγχωρήστε το θάρρος και την τόλμη μου για τούτο το μήνυμα
    κι εμπιστευθείτε την αγνή μου πρόθεση και την διάθεση επικοινωνίας .

    Κατά δεύτερον, θα ήθελα να σας πω, ότι τον τελευταίο καιρό κάνοντας σημαντική προσπάθεια ν ¨ανεβάσω¨ ένα δικό μου forum, με την καθάρια σκέψη
    να συντροφεύει ανθρώπους ευαίσθητους, ρομαντικούς, διακριτικούς και μόνους,
    είχα ένα καλαίσθητο και πολύ θελκτικό αποτέλεσμα το οποίο πραγματικά λάτρεψα .
    Θα ήθελα να κλέψω λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας για να σας οδηγήσω στη διεύθυνση που υπάρχει το φιλόξενο ¨Σπιτάκι¨ μου :
    www.e-agapimou.gr/forum/index.php

    Αν θεωρήσετε ότι η προσπάθεια μου αυτή έστω και λιγάκι εκφράζει
    έ ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ανταλλαγής μηνυμάτων και σκέψεων .
    Μια συντροφιά εμπιστοσύνης που δεν θα διστάσει να συναντηθεί από κοντά για συζήτηση, για καφεδάκι, για ποτάκι, φαγητό η οτιδήποτε άλλο προκύψει .


    Σας ευχαριστώ πολύ
    *E*

     
  • Τη 1:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    μπράβο Χρύσα! με το καλό!
    κοίτα να ξεκουράζεσαι όσο πιο πολύ μπορείς και όλα θα πάνε τέλεια!
    αφού δεν σε ζορίζει ο πρώτος καιρός, τα πράγματα θα γίνονται όλο και καλύτερα στην πορεία!
    φιλιά πολλά!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα