GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 16, 2006

Θέλω να πάω σε άλλον πλανήτη!!!!

Είναι φορές που βλέπεις γύρω σου και συνειδητοποιείς πως, τι στο καλό κάνεις εδώ σε μια χώρα που την κυβερνούν 300 ηλίθιοι. Κοιτάς πιο "ψηλά" στην ιεραρχία και βλέπεις πως και στην Ευρώπη πάλι ηλίθιοι υπάρχουν (π.χ. ο αυτιστικός Μπλέρ και κακώς τον λέω αυτιστικό διότι προσβάλλω έτσι τους αυτιστικούς). Έπειτα κοιτάς πιο δυτικά και βλέπεις πως εκεί υπάρχει ο "top" ηλίθιος, ο βασιλιάς της βλακείας.
Ξυπνάς το πρωί, βλέπεις τα άτομα που ζεις στο ίδιο σπίτι και συνειδητοποιείς πως διαθέτουν τουλάχιστον ένα φυσιολογικό IQ. Πάς στην δουλειά σου... και εκεί το ίδιο, μπορεί με κάποιους να έχεις διαφορές αλλά δεν παύουν να είναι κανονικοί άνθρωποι!! Τα βάζεις κάτω... τα υπολογίζεις... και καταλήγεις... Πως στο καλό βγαίνουν οι ηλίθιοι και μας κυβερνουν ενδοχωρίως και παγκοσμίως!!!!! Βρε μπας και ζούμε στο "MATRIX";;;
Προσπαθούν να μας "πείσουν" πως ο Τσαλικίδης αυτοκτόνησε... Εεε όχι βρε παιδιά δεν αυτοκτόνησε... τον αυτοκτονήσαν!!! (Ποιοί δεν ξέρω...)
Το λογισμικό που παρακολουθούσαν τα τηλέφωνα, έχω την εντύπωση (μη πω πως είμαι σίγουρη) πως είναι το λογισμικό που θα παρακολουθούν εμάς τους ανώνυμους, τα ανθρωπάκια βάση του νόμου της Ευρωπαϊκής ένωσης. Γιατί λοιπόν οι βουλευτές "πειράχτηκαν" και εμένα δηλαδή να ξέρουν μέχρι και τι βρακί φοράω;
To κακό είναι πως αυτοί οι 300 ηλίθιοι πιστεύουν πως εγώ είμαι περισσότερο ηλίθια!!
Βρε δεν θα πάει επανδρωμένη αποστολή στον Άρη; Πρώτη θα φύγω!!!!

6 σχόλια:

  • Τη 9:44 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ψιτ παιδιά... και άμα πάθω και κανά "ατύχημα" ξέρετε ποιός θα φταίει!!!!

     
  • Τη 11:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger kaltsovrako είπε...

    master li mu bai, μην ξεχνάς πως δικαίωμα ψήφου έχουν και οι μαλάκες.

    ;(

     
  • Τη 2:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    ναι,αλλα εμεις,θα τους ξαναψηφισουμε

     
  • Τη 3:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    α πα πα παιδιά μου. εγώ δεν ξαναψηφίζω. τουλάχιστον όχι στην ελλάδα. τελευταία φορά ήρθα με αφορμή τις εκλογές τον μάρτη του 2003. από τότε δεν έχω ξανάρθει. θα έρθω όμως τώρα τον μάιο... τρία και κάτι χρόνια μετά. ελπίζω να μην πάθω κανένα σοκ, ε;

     
  • Τη 3:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    και να μη ξεχνάμε και τον μπερλουσκόνι παιδιά...

    τί να πουν κι οι ιταλοί...

    κι αυτοί μπορεί να τον ξαναψηφίσουν τώρα τον απρίλη...

     
  • Τη 3:16 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    πάντως όποτε θέλετε διακοπές από την βλακεία των 300 μπορείτε να έρθτε να μου κάνετε επίσκεψη... εδώ έχουμε μόνο 7 και μόνο ο ένας είναι πολύ ηλίθιος ευτυχώς, και άλλοι 2 ανεκτά ηλίθιοι. αλλά από μισθό παίρνουν μεταξύ τους όσα παίρνουνε όλοι οι 300 μαζί ...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα