GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 15, 2006

Πλέον μιλάμε με συνθήματα στις μπλούζες!!!

Χτές το μωρό μου μου είπε με ένα ξεχωριστό τρόπο πως με αγαπάει... Μου έφτιαξε μια μπλούζα που έχει δύο ανθρώπους να φιλιούνται με πάθος (φανταστείτε κομικ τις δεκαετίας του '60) και η γυναίκα σκέφτεται (Oh I live Andreas) και ο άντρας σκέφτεται (Oh I love Chrisa).

Όποιος πάει στο μαγαζί μην ξεχάσει να πει πως είναι φίλος μου απο το blog...

(Βρε παιδιά και κάτι άσχετο... τι έγινε με τον ανασχηματισμό!!! πανικός!!!!)

5 σχόλια:

  • Τη 1:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    μπράβο... και εις ανώτερα ;)

     
  • Τη 1:16 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    εμένα μου έδωσε μια σοκολατίτσα σε σχήμα καρδούλας... που τους δώσανε δώρο το μεσημέρι στη δουλειά!! λολ

    είναι φοβερά ρομαντικό το μωρό μου!

    αλλά ΟΚ για να μην παραπονιέμαι, μετά μου παρουσίασε δυο εισητήρια για ένα απεριτίφ με κλασικό κονσέρτο και στο τέλος πάρτυ σε κάτι σαν το μέγαρο το δικό μας αλλά σε πιο κάσουαλ.

     
  • Τη 5:38 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    wwww ti wraia!
    emis den giortazoume ton valentino

     
  • Τη 11:16 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    ΧΕΧΕΧΕ! Τι σύμπτωση! Εγώ στις 14 αγόρασα για πρώτη φορά στη ζωή μου μπλούζα από σταμπάδικο και στις 15 (δηλαδή χθες) την έκανα δώρο σε έναν από τους καλύτερους μου φίλους! Η μπλούζα γράφει "Put The Kot Down" και έχει μια τρελή κότα! Παίρνε ιδέες Αντρέα... - αν θες θα κάνω κατασκοπεία στα σταμπάδικα της Σαλονίκης. Ο λόγος όμως που αγόρασα αυτή τη μπλούζα είναι οτι ο φίλος μου ο Χρήστος έχει γράψει ενα πρόγραμμα στον υπολογιστή που το έχει ονομάσει κότα και κανει τρελά πράγματα καθώς συνομιλούμε στο chat!!!

     
  • Τη 3:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    φοβερή ιδέα για στάμπα. με το πουλί από κάτω θα ήτανε και εκτός ελλάδας αστεία. έστω και χωρίς να την συνδέσεις με την διαφήμιση.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα