GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 17, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 30)

Ήρθε η Παρασκευή!!!!!!!!!!!! Επιτέλους!!!! Θα κοιμηθώ όσο θέλω, θα ξενυχτήσω όσο θέλω, θα αράξω όσο θέλω!!!! Θα δώ περισσότερο τα ζωάκια μου!!!! Δεν θα βιάζομαι για τίποτα!!!!! Χιχιχιχιιχ!!!!! Ήρθε η Παρασκευή!!!!

Υ.Γ.1 Χμ... πρέπει να με κοιτάξει κανάς γιατρός με αυτή την εμμονή μου!!!!
Υ.Γ.2 Την Πέμπτη που μας έρχεται είναι τσικνοπέμπτη.
Υ.Γ.3 Σε δύο βδομάδες θα έχουμε τριήμερο!!!!!

Καλό σας Σαββατοκύριακο!!!! Να περάσετε καλά όλοι σας!!!! Φιλιά!!!!!!!!!!!!!

11 σχόλια:

  • Τη 10:44 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    Καλό σ-κ Χρύσα!

    και να σου πω κάτι να το έχεις κατα νου για επόμενα υστερόγραφα Παρασκευών:

    η πρωτομαγιά φέτος πέφτει Δευτέρα!!!!

    ;)

     
  • Τη 10:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Εννοείται πως το ξέρω αυτό!!! Στην αρχή του χρόνου είδα μία-μία τις μέρες που έχουμε αργία!!!!!

     
  • Τη 11:01 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

    ... καί η 25η Μαρτίου, Σάββατο...

     
  • Τη 1:07 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    συνέχισε γιατί ο ενθουσιασμός σου περνάει το πισί και τα σύνορα και είναι μεταδοτικό!!

    κι εμείς απόψε έχουμε κάτι να γιορτάσουμε...

     
  • Τη 1:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Έχετε καμιά επέτειο;;;

     
  • Τη 2:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    καλό σκ χρύσα, jojo thanks για την πρωτομαγιά δεν το ήξερα ;)

     
  • Τη 3:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kaltsovrako είπε...

    MH ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!!!!!!!!!!!!


    Μας φτιάχνει τη διάθεση. Είσαι το πιο αισιόδοξο παιδί εδω μέσα.

     
  • Τη 4:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    ε,και εγω δεν θελω να σταμaτησεις το Παρασκευη -Παρασκευη.σε πειραζα στο δικο μου post.

     
  • Τη 4:41 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    Ρε ΣΥ,την ιδια στιγμη εγραφε ο ενας σχολιο στον αλλον.Να εισαι παντα καλα.Μετα τον Αντρεα ΕΓΩ :)

     
  • Τη 4:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Βρε zouri λες να παρεξηγήθηκα;;; Αφού είσαι και για μένα ο internet- τικός μου φίλος!!!

     
  • Τη 5:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    εσυ να παρεξηγηθεις?
    εγω ανησυχω για μενα,γιατι λεω καμια κουβεντα παραπανω.!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα