GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Οκτωβρίου 25, 2005

Καλά τι φοβερή μέρα είναι αυτή;;

Σήμερα πήγα στην εφορία για κάτι δουλειές μου. Πάω λοιπόν στο γραφείο 16 που είναι το μητρώο. Εκεί βλέπω μια γλυκιά κοπέλα που καθόταν νυσταγμένη σε ένα γραφείο χωρίς να κάνει τίποτα... απλά κοιτούσε με ένα απλανές βλέμμα τον κόσμο που μπαινόβγαινε στον χώρο. Πίσω της ήταν μια άλλη κοπέλα που ξεφύλλιζε ένα περιοδικό. Την δουλειά μου τελικά δεν την έκανα διότι χρειάζονται ακόμα κάποια χαρτιά (αναμενόμενο) αλλά το θέμα δεν είναι αυτό (διότι και εγώ έπρεπε να είχα φροντίσει να τα έχω ΟΛΑ) , το θέμα είναι πως και η νέα γενιά των δημόσιων υπαλλήλων συνεχίζει ακάθεκτη την παράδοση του "Δεν βαριέσαι αδερφέ, και αύριο μέρα είναι..."
Κρίμα... μόνο αυτό έχω να πω... κρίμα!!!!

_____________________________________________________


Σήμερα η μέρα είναι υπέροχη και ηλιόλουστη!!! Το τριήμερο έρχεται και παρακαλάω τον καλό Θεούλη να έχει και τις υπόλοιπες μέρες τέτοιο καιρό!!!! Σε παρακαλώ... σε παρακαλώ...

8 σχόλια:

  • Τη 2:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Είθε οι ευχές σου να εισακουστούν. Εγώ πάντως θα ταξιδεύω. Είμαι παντώς καιρού :p

    Και γιατί δηλαδή, άυριο δεν είναι μέρα; Είναι. Άρα; Δίκιο δεν έχουν;

     
  • Τη 3:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kostas είπε...

    Nomizw pws oi neoi ginontai hiroteroi!
    Agapiti mou Goldie,to kalo einai pantote ligo!Oi swstoi anthropoi einai eidos en aneparkeia!!
    Pane mia volta sto Paiko gia na deis ta hrwmata twn fyllwn.Aytin tin epohi eina aristourgima.Kai tha mazepsis kai kastana.
    Na eisai kala.
    kostas

     
  • Τη 3:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    :)

     
  • Τη 3:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Darthiir κι αύριο μέρα είναι αλλά όχι για να την περάσουμε πάλι στις ουρές της εφορίας!

     
  • Τη 6:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    αυτος που θελει να παει στο δημοσιο,παει με σκοπο να καθεται και να μην δουλευει.Δεν προκειται να αλλαξει ποτε.

     
  • Τη 9:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    Αυρίο την ώρα που θα είστε στις δουλειές σας πρωι πρωι να σκέφτεστε οτι ο gypas η nenya και η jojo που είναι απο Θεσσαλονίκη θα κοιμούνται στα κρεβατάκια τους γιατί εδώ θα είναι αργιά του Αγ.Δημητρίου!
    Μουχεχεχεχεχεχε!!!

     
  • Τη 9:27 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Κουμπάρε μιας και θα έχεις χρόνο... δεν γράφεις και τίποτα στο blog σου? και όταν εννοώ να γράψεις δεν εννοώ σημεία στίξης, αλλά κείμενο πάνω από 50 λέξεις!!!

     
  • Τη 11:06 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Marina είπε...

    Καλημέρα!. Ενα καθυστερημένο σχόλιο για την Εφορία.. Και εγώ όποτε πάω στη Μεγάλη του Γένους Δημ. Σχολή (εφορία), όλο κάποιες κοπέλλες βλέπω που κάάάάθονται, ενώ δίπλα τους ουρές κόσμου περιμέέέέέένουν με τις ώρες.. Εντάξει, μπορεί το αντικείμενό τους να μην έχει σχέση με την εξυπηρέτηση του κοινού, όμως ας κάνουν κάτι, ας κυττάνε την οθόνη του υπολογιστή, ας δείχνουν ότι κάτι γίνεται απο το να διαβάζουν περιοδικά..ενώ εμείς που τους πληρώνουμε τους μισθούς τους ταλαιπωρούμεθα..

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα