GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Οκτωβρίου 24, 2005

Καλημέρα και καλή εβδομάδα...

Την Παρασκευή έφυγα από την δουλειά νωρίς (δηλαδή κανονικά... κοίτα να δεις που νιώθουμε και τύψεις που φεύγουμε στην ώρα μας!!!! ρουφιάνα κένωνια!!!!) και πήγα σπίτι να φάω και να πάω στο νοσοκομείο στην γιαγιά μου να της κάνω παρέα. Μαζί μου είχα και τον Κο Σωτήρη (Τον 2ο άντρα της γιαγιάς μου εεε... τι νομίζετε τον πενθήσαμε τον παππού κανά 3 χρόνια και μετά πάλι βουρ!!!! δεν μου την αφήνουν και ήσυχη διότι είναι όμορφη... Ξανθιά με πράσινα μάτια... η γιαγιά είναι και μικρή 67 χρονών) είχα μείνει λοιπόν πως είχα μαζί μου και τον Κο Σωτήρη και πηγαίναμε να κάνουμε παρέα στην γιαγιά και το βράδυ θα πήγαινα στον Ανδρέα να μείνω το Σ-Κ. Μπαίνουμε που λέτε στο δωμάτιο και βρίσκουμε την γιαγιά με τα χέρια-πόδια αγκιλωμένα και να μην μπορεί να μιλήσει. Είχε μουδιάσει όλο της το στόμα και μιλούσε τραυλιστά!!!! Έπαθα σοκ... Πάει λέω η γιαγιά μου έπαθε εγκεφαλικό!!! Την ρωτάω πόση ώρα είναι έτσι.... η γιαγιά που εντωμεταξύ είχε φοβηθεί πολύ με αυτό που της συνέβει μου απαντάει (μετά από προσπάθεια 5 λεπτών) πως είναι έτσι περίπου 1 ώρα!!!!!! και πως η νοσοκόμα την έβαλε στο κρεββάτι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τρέχω πάω στην νοσοκόμα: Καλά η γιαγιά μου δεν μιλάει δεν κουνιέται... εσείς την βάλατε στο κρεββάτι και δεν σας έκανε τίποτα εντύπωση? Αν δεν είχαμε έρθει εμείς τι θα γινόταν?? Επειδή της νοσοκόμας της μίλησα ναι μεν αυστηρά αλλά χωρίς ίχνος ειρωνίας κατάλαβε ότι δεν αστειεύομαι και πήγε να φωνάξει τον γιατρό. Όπως ήταν φυσικό ο γιατρός ήρθε μετά από μισή ώρα... Την ρώτησε κάποια πράγματα και τελικά της έκλεισε αξονική τομογραφία (η οποία θα γινόταν σε μία ώρα) . Τον ρώτησα τι γίνεται και μου είπε μάλλον εγκεφαλικό!!! Εγώ τρελάθηκα... πήρα τους γονείς μου τηλέφωνο και προσπάθησα να καθησυχάσω τον κύριο Σωτήρη ο οποίος είχε γίνει κατακίτρινός από τον φόβο του.
Μετά από μισή ώρα έγινε όμως το θαύμα!!!! Η γιαγιά εκεί που καθόταν μίλησε κανονικά και τα χέρια της ξεκίνησαν σιγά-σιγά να επανέρχονται... Είχε πάθει αλλεργικό σοκ από το Κάλιο και το Νάτριο που τις βάζουν... Τελικά την έκανε την αξονική, η οποία δεν έδειξε τίποτα, και της χορηγήσαν φάρμακα ώστε να ελλατωθούν οι παρενέργειες από την χορήγηση των ηλεκτρολυτών.
Και επανέρχομαι (Χρυσούλα παιδί μου πόσες φορές θα σου πω πως δεν ξεκινάμε μια πρόταση με "και";;; Το είπε η Κα Μαρία-δασκάλα έτος 1987-1988) τι θα γινόταν αν δεν είχαμε πάει και πόσο γαϊδούρα ήταν η νοσοκόμα που είδε την γιαγιά μου έτσι και δεν έκανε τίποτα;; Και αν ήταν εγκεφαλικό;;
Τέλος καλό όμως όλα καλά... Κουράγιο γιαγιάκα και μάλλον αυτή την βδομάδα θα βγείς και θα πας σπιτάκι σου (αφού πρώτα πάμε κομμωτήριο και για ψώνια) και θα κουτσομπολεύεις με τις φιλενάδες σου όσο θέλεις!!!!

8 σχόλια:

  • Τη 9:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Darth καλημέρα... αμάν πια με την κακή κουβέντα πρωί-πρωί!!!! Εκείνη την ώρα που έστελνες το comment εγώ έγραφα το σημερινό post!

     
  • Τη 10:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ο Αγαπημένος είπε...

    Kali sou imera. Ithela na se rotiso ean xereis, pos tha valo to blog mou sto monitor?

    Euxaristo prokatavolika

     
  • Τη 11:27 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Έχω την εντύπωση πως πρέπει να κάνεις εγγραφή. Στην αρχική σελίδα υπάρχει ένα group box για login, εκεί υπάρχει και ένα κουμπί που λέει εγγραφή.

     
  • Τη 12:00 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    h katagwgh ths giagias..?

     
  • Τη 12:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Χεχεχε.. άμα δεν σε δουλέψουμε εμείς που σε αγαπάμε ποιός θα σε δουλέψει; Μου λες;;; Ε μου λες;;;

    Και με αντιγράφεις γιατί κι εγώ έγραφα post όταν έκανες εσύ το σχόλιό σου :p

    Το "Και" στην αρχή της πρότασης μπαίνει μόνο όταν θες να τονίσεις κάτι!

    Όσο για την Γιαγιά... περαστικούλια... καλά δεν της είχαν καν ένα κουδουνάκι να χτυπήσει ή κάτι τέτοιο;΄Το υποστηρικτικό προσωπικό των γιατρών γενικά χαλάει πολύ την εικόνα της υγείας στην χώρα μας...

     
  • Τη 1:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Καλά όχι πως είναι και αξιοπερίεργο δηλαδή αυτό που έπαθε η γιαγιά σου...

     
  • Τη 2:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Η γιαγιά μου είναι Ευβοιώτισσα ή όπως λέμε εμείς (Χαλκιδέα!!!!)
    Έχει κάτι ντουβάρια νοσοκόμες που μου έρχεται να τις χαστουκίσω!!!
    Αχ βρε Darth με συγκίνησες!!! Τι κουδουνάκι, αφού τα χέρια της είχαν πάθει αγκίλωση και δεν μπορούσε να πιάσει τίποτα!!!! Και μην ξεχνάς πως όταν το έπαθε ήταν νοσοκόμα δίπλα της που απλα την έβαλε στο κρεββάτι να ξαπλώσει!!!!

     
  • Τη 2:50 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Άχου 'τό μου, συγκινήθηκε... γούτου γούτου..

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα