GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 22, 2005

Συμπάθειες...

Σε πολλές περιπτώσεις της ζωής μου έχω "συλλάβει" τον εαυτό μου να πιέζεται να συμπαθήσει κάποιους ανθρώπους. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν χαρακτηριστικά του είδους :
  • Ειρωνικός χαρακτήρας
  • να μου την σπάει η φάτσα του

Ειδικά το δεύτερο δεν μπορώ να το ελέγξω. Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι στην ζωή μου που όταν τους βλέπω εκνευρίζομαι, δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι απλά με το που τους βλέπω μπροστά μου μου ανάβουν τα λαμπάκια.

Προσπάθησα και ακόμα δηλαδή προσπαθώ να καταλάβω γιατί υπάρχουν άνθρωποι που με ενοχλεί η όψη τους. Ένα μεγάλο ποσοστό πιστεύω είναι η χημεία (εκείνη την στιγμή που βλέπω στον χώρο μου τον άνθρωπο που μου σπάει τα νεύρα, χιλιάδες ενώσεις των υδρογονανθράκων μου και των κετόνων μου αναμιγνύονται με ειδικά οξέα που κατά την αντίδραση παράγουν αέρια που φτάνουν μέχρι το πίσω μέρος του εγκεφάλου μου που αντιδρά με αποτέλεσμα τον εκνευρισμό).

Επίσης πιστεύω ότι οφείλεται στο ότι μου θυμίζουν άσχημες καταστάσεις από την ζωή μου και κάθε φορά που βλέπω έναν συγκεκριμένο άνθρωπο θυμάμαι αυτές τις καταστάσεις και για μαντέψτε ...εκνευρίζομαι!

Τέλος πιστεύω ότι κάποιοι άνθρωποι με ενοχλούν διότι σε κάθε περίπτωση (by default) θα ενοχλούσαν τον κάθε άνθρωπο διότι είναι άξεστοι, αγενέστατοι και βρωμιάρηδες.

Πες μου γιατρέ μου είναι φυσιολογικό ή είμαι τρελή?

Υ.Γ. Τσιτσίνα άκου να σου πω... δεν θα διαβάζεις μόνο το blog μου, θα αφήνεις και κανά post που και που. Ακους???

6 σχόλια:

  • Τη 1:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Ελπίζω πως είναι εντελώς φυσιολογικό γιατί το παθαίνω και εγώ!

    Αυτό με τις φάτσες προσπαθώ να το ελέγξω βέβαια γιατί μερικές φορές συμβαίνει αυτό που λέμε οι πρώτες εντυπώσεις απατούν! Παρόλο που η φάτσα με εκνεύριζε έκατσα και γνώρισα το άτομο και στο τέλος έκανα την εμπειρία από αρνητική σε θετική.
    Για τα ειρωνικά σχόλια...κι εμένα μου τη σπάνε (και μου βγαίνουν ζωώδη ένστικτα του στιλ να θέλω να τους σπάσω τα μούτρα) αλλά μόνο όταν είναι πικρόχολα και με σκοπό να πληγώσουν. Τα άλλα τα βρίσκω στη χειρότερη αποτυχημένα αστεία, συνήθως όμως γελάω και θεωρώ τους ανθρώπους χιουμορίστες!

     
  • Τη 9:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    to idio provlima exo ke ego. kapia atoma apo tin proti fora pou ta vlepo den mou kanoun click.

     
  • Τη 11:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Depsorama είπε...

    Εγώ πάλι αυτό το ειρωνικό, καυστικό χιούμορ (όταν και μόνο αν γίνεται καλοπροαίρετα) το γουστάρω πολύ, βρίσκω ότι είναι έξυπνο, και πρέπει να είσαι σε εγρήγορση για να απαντήσεις κατάλληλα. Αλλά όταν γίνεται με χολή και κακοπροαίρετα, τσαμπουκαλεύομαι και τσαντίζομαι.
    Αυτό για τις φάτσες, το’χω και γω. Είναι κάποιοι άνθρωποι που δεν μπορώ ούτε καν στο ίδιο δωμάτιο να είμαι μαζί τους, τόσο χάλια.
    Επιστημονικά τώρα, είναι κατάλοιπο των ζωώδων προϊστορικών ένστικτων μας, και εγώ αυτά τα εμπιστεύομαι τυφλά!

     
  • Τη 2:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    είμαι είρων........ ν αυτοκτονήσω; (με σώζει που κατα τ άλλα έιμαι καλός άνθρωπος;) :D

     
  • Τη 10:07 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Μαρκησία του Ο. είπε...

    Όπως δεν μπορούν να μας αρέσουν όλοι, έτσι δεν μπορούμε να αρέσουμε και σε όλους....
    αν δε η αντιπάθεια είναι και αμοιβαία, καλύτερα να φαίνεται από νωρίς για να μη χάνεται χρόνος/ ενέργεια σε περιττές τυπικότητες (εκτός αν είναι αναπόφευκτες, λόγω χώρου π.χ. εργασίας).

     
  • Τη 1:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kaltsovrako είπε...

    ..ε, να μην σας πιέσω να με συμπαθήσετε........

    :)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα