GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 20, 2005

7

Χτες είχε το "seven" με τους Brad Pitt και Morgan Freeman. Μπορεί ο Brad να με κάνει κάθε φορά που τον βλέπω να μου κόβεται η αναπνοή, αλλά ο Freeman είναι σπουδαίος ηθοποιός. Τελός πάντων... αυτή η ταινία είναι γραφτό να μην την δώ ποτε ολόκληρη. ΄Επειδή την βάζουν ψιλο αργά εγώ εξασκώ την αγαπημένη μου συνήθεια... να κοιμάμαι πάνω στον Ανδρέα. Έτσι λοιπόν χτές έφτασα μέχρι τον έγκλημα "νωθρότητα" ...ακόμα δεν έχω μάθει ποιός είναι ο δολοφόνος. Κάποια στιγμή είδα ότι στο έργο πυροβολούν τον Freeman... Ευτυχώς για μένα και ο Ανδρέας ήταν πολύ κουρασμένος και κοιμήθηκε και αυτός κατά την διάρκεια του έργου, οπότε δεν μου είπε τίποτα.
Βρε παιδιά πείτε μου ποιός είναι ο δολοφόνος... Τόσα χρόνια το βλέπω και δεν το έχω μάθει!!!

12 σχόλια:

  • Τη 9:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Χεχε...
    Δεν πας σε κανα βιντρεοκλάμπ να την νοικιάσεις να κάνεις "λαϊκή απογευματινή" γιατί αλλιώς δεν σε βλέπω...

    Έλεος πιά... τί ώρα τελείωσε που δεν μπόρεσες να την δείς; Μετά τις 1; Δεν νομίζω. Έκανα ζάπινγκ εκείνη την ώρα αλλά δεν το πέτυχα πουθενά....

    Άρα;
    (άστο δεν σχολιάζω...)

     
  • Τη 11:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Τί να σου πω, κι εγώ δεν την έχω δει την ταινία. Εγώ αργά βλέπω μόνο γερμανικές αστυνομικές σειρές, που είναι οι αγαπημένες μου. Και ταινίες σε ντιβιντί από τη βιβλιοθήκη.

     
  • Τη 12:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Μαρκησία του Ο. είπε...

    Αν έφτασες μέχρι τη νωθρότητα, πιθανόν δεν έχει εμφανιστεί καν ο δολοφόνος....(δεν θυμάμαι κιόλας)

    αλλά και να σου πούμε τον δολοφόνο, επίσης δεν έχει νόημα γιατί πρέπει να το δεις όλο για να καταλάβεις...:)

     
  • Τη 1:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    darthiin το προηγούμενο βράδυ είχα ξυπνήσει από τις 5:30 το πρωί και στριφογύριζα μέχρι να χτυπήσει το ξυπνητήρι. (Έχω πρόβλημα με αυπνίες). Άρα μπόρεσα να κρατηθώ μέχρι τις 12:00 ξύπνια, μετά έπεσα νεκρή!!!! Βρε παιδιά βοηθήστε και εσείς λίγο!!!! Κάποτε είχα δει το τέλος (αλλά ποτέ ολόκληρο το έργο) και πρέπει να μάθω τον δολοφόνο!!!!

     
  • Τη 1:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Πρόβλημα με αϋπνίες έχω κι εγώ...
    Συνεπώς.. απλά βλέπω TV :p

    Πώς γίνεται παιδί μουνα έχεις πρόβλημα με αϋπνίες και να πεύτεις ξερή;;;;
    Με δουλεύεις;;;;
    Τες παν..
    Να το νοικιάσεις να το δείς. Όντως, όπως είπε η μαρκησία δεν έχει κανένα νόημα και ούτε καν θα καταλάβεις το έργο...

     
  • Τη 1:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ενώ το βράδυ πέφτω νεκρή από την κούραση μετά από 4-5 ωρίτσες ύπνου το μάτι ανοίγει γαρίδα... και ενώ νιώθω κουρασμένη είμαι αγχωμένη για κάτι που δεν μπορώ να προσδιορίσω... Μάλλον όμως πρέπει να φταίει η δουλειά, διότι το παθαίνω μόνο τις καθημερινές!!!

     
  • Τη 3:16 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Κάνε για αρχή ένα ζεστό μπανάκι πριν πας για ύπνο, βάλε και κανένα αρωματικό λάδι π.χ. λεβάντα που είναι αγχολυτικό και αν δεν πιάσει το κόλπο βλέπεις τί κάνεις από κει κι ύστερα. Αν ξυπνάς συγκεκριμένη ώρα κάθε πρωί ίσως να φταίει κάτι πιο απλό π.χ. περνάει μηχανάκι εκείνη την ώρα έξω από το σπίτι σου ή ακούς το ξυπνητήρι κάποιου γείτονα.

     
  • Τη 5:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Τότε να κοιμάσαι πιό αργά και να μην ξυπνάς πχ στις 5 αλλά στις 7!
    Και να κόψεις τον μεσημεριανό ύπνο...
    Υπναρού....

     
  • Τη 12:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    Έντεκα comments και ένας δεν αξιόθηκε να σου πεί ποιός είναι ο δολοφόνος...
    Πάντως ούτε εγώ το έχω δεί να βοηθήσω νομίζω όμως πως τον Freeman τον σκοτώνει στο τέλος ο Βέγγος!!!

     
  • Τη 9:26 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αχ βρε mazdoc έπρεπε να στρίψεις δεξιά... τώρα πάει! τον έχασες τον δρόμο!!!!
    Καλώς μου ήρθες λοιπόν!!!!

     
  • Τη 4:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kaltsovrako είπε...

    Ο κουτσός!

    Ουπς λάθος έργο. Πάντως ο ίδιος είναι!

    ;)

     
  • Τη 11:10 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Stefanos είπε...

    Ο δολοφόνος είναι ο Κέβιν Σπέϊσι που δεν εμφανίζεται full face παρά αρκετά αργά στην ταινία. Στην "νωθρότητα" όμως αν θυμάμαι καλά κάνει την πρώτη του εμφάνιση, ως ο φωτογράφος που διώχνουν απο το διαμέρισμα.
    Ε αφού παρακαλάει η κοπέλα να μην της το πούμε??
    Και βρε Χρύσα, για τα dvd δεν έχεις ακουστά? :P αφου το βάζουν αργά στο χαζοκούτι, άντε να το νοικιάσεις να το δεις..
    Ταινιάρα παρεπιπτόντως

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα