GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 19, 2005

Χτες πήγα Αλκίνοο...

Χτες πήγα στον Αλκίνοο στο θεατράκι του Παπάγου. Τα λόγια για να περιγράψω τα συναισθήματα είναι περιττά. Ήταν η τελευταία του συναυλία για το καλοκαίρι και σε δύο μέρες φεύγει για λίγες συναυλίες στην Αμερική, όπως λέει πάει να ξεκινήσει την διεθνή του καριέρα. Χτες είχε και τα γενέθλιά του... το μικροκαμωμένο, αδύνατο παιδί με την πλούσια κόμη και την υπέροχη φωνή έγινε χτες 36!!!
Πίσω μας καθόταν μια παρέα γύρω στα 20. Κάποια στιγμή λέει ο Αλκίνοος:" θα πω ένα τραγούδι και το αφιερώνω στον Μαρκόπουλο που κάθεται εκέι πίσω σε αυτό το σπίτι και θέλω να ακούσει ότι το παίζω μόνο με κιθάρα". Και τι ακούμε μετά από τους πίσω??? " Ρε 'συ ποιός είναι αυτός ο Μαρκόπουλος που του κάνει ολόκληρη αφιέρωση ο Αλκίνοος???"
Μετά την συναυλία το σχολιάσαμε και γελάσαμε, αλλά μετά λυπήθηκα για αυτά τα παιδιά που δεν γνωρίζουν την σύγχρονη ιστορία της Ελλάδος... Το ξέρω ότι ακούγομαι σαν γριά, αλλά στεναχωρήθηκα γιατί ο κόσμος έχει την τάση να ξεχνάει...
Ο αγαπημένος μου στίχος του Αλκίνοου είναι : "Αχ να'ταν η αλήθεια σου σαν ψέμα αληθινη...". Κάποτε είχα τρελαθεί με αυτόν τον στίχο και συνέχεια εβρισκα διαφορετική ερμηνεία μέσα από τις εμπειρίες μου...
Εσάς ποιός είναι ο στίχος σας????

11 σχόλια:

  • Τη 9:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Τα μάτια σου στα μάτια μου κι' ο ήλιος πάνωθέ τους...

     
  • Τη 11:34 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Μαρκησία του Ο. είπε...

    Blood runs through your veins
    that's where all similarity ends

    (προς το παρόν)

    Και σήμερα Θανασάκης στους Βράχους

     
  • Τη 5:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Α εγώ αυτόν τον Αλκίνοο δεν τονε μπορώ. Το παράκανε το στιλάκι νέος ευαίσθητος. Πόσο είπες έγινε; 36; Αυτό λέω κι εγώ.

     
  • Τη 5:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ναι ειναι 36 χρονων. Εμένα μου αρέσει πολύ... Κάποτε σε ένα καρναβάλι στην Πάτρα με τον κολλητό μου, ακούγαμε συνέχεια Αλκίνοο και μετά βγαίναμε έξω για μαυροδάφνες. Από τότε μου τον κόλλησε!!!

     
  • Τη 7:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Ναι όταν πρωτοβγήκε μου άρεσε κι εμένα, δε λέω. Βέβαια αφού όλο το καλοκαίρι άκουγα εναλλάξ δύο σιντί του κάθε πρωί με τα οποία είχε πορωθεί η μικρή, πλέον δεν μπορώ ούτε να ακούω το όνομά του!
    Και ίσως είναι ώρα να αλλάξει στιλ, να γίνει λίγο πιο σε...ενήλιξ!

     
  • Τη 11:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Pegasus είπε...

    Amerikh? Erxetai kata dw? pou? pou?

    Alkinoikia edw! :P

    Agaphmenous stixous exw pollous kai apo diaforous kallitexnes...

    8a pw enan pou latreuw apo Alkinoo :

    «Giati osa me ponoun ba8ia den exoun shmasia
    Otan sta xeilh ftanoune xanoune thn ousia...»

     
  • Τη 2:43 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Depsorama είπε...

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • Τη 2:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Depsorama είπε...

    'Cause people make you lonely
    People make you lonely sometime

    Razorlight: fall, fall, fall
    (κατέβασε το εδώ)

     
  • Τη 8:43 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Συνήθης Ύποπτη είπε...

    Τελικά βρήκα ένα λόγο να πω "κοίτα τι έχασα που δεν πήγα". Στάνταρ θα βρισκόμασταν.

    Κατά τ' άλλα, έχω πάρει πτυχία στο θέμα Αλκίνοος, και τελευταία με έχει απογοητεύσει τόοοοοσο, όσο δε λέγεται. Φυσικά, δεν είναι συζήτηση για τώρα, για εδώ.

    Από στίχους Λ Α Τ Ρ Ε Υ Ω (προσκυνώ!) Χρήστο Θηβαίο.

    Τουλάχιστον πέρασες καλά.

     
  • Τη 9:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    pegasus έρχεται στην Αμερική, αλλά δεν ξέρω που ακριβώς...
    Λίλι φαντάζεσαι να βρισκόμασταν??? Θα χαιρόμουν πολύ...

     
  • Τη 3:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Dimitris Nikolsky είπε...

    ...και αν κάποτε στα βρόγχια του πιαστείς, κανείς δεν θα μπορέσει να σε βγάλει,
    μονάχος βρες την άκρη της κλωστής και αν είσαι τυχερός ξεκίνα πάλι.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα