GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Αυγούστου 25, 2005

Κοιτώντας τα άλλα Blogs

Από τότε που γύρισα στην δουλεία, επειδή ακόμα στο γραφείο δεν έχουμε μαζευτεί ακόμα κάθομαι και κοιτάω των άλλων τα Blogs. Δεν τολμώ ακόμα να αφήσω κάποιο σχόλιο ή να τους στείλω ένα mail για να τους πώ : Ότι ο τρόπος που γράφει ο Γιώργος, το Λιτσάκι και η ψιλικατζού μου αρέσει πολύ και είναι οι αγαπημένοι μου. Οπότε βγάζω εγώ το συμπέρασμα και σκέφτομαι ότι πόσο πίσω είμαι στον τρόπο που γράφω και θα έπρεπε και εγώ από το blog μου να περνάω κοινωνικά μηνύματα και όχι να γράφω πως πέρασα την ημέρα μου ή να μετράω ανάποδα μέχρι το Σαββατοκύριακο. Σήμερα που λέτε αφιέρωσα ένα λεπτό παραπάνω για να σκεφτώ έναν "πιασιάρικο" τίτλο που όσοι τον διαβάσουν θα τους καθηλώσει και θα με προσθέσουν στο link των αγαπημένων τους! Φυσικά και δεν βρήκα τίποτα διότι πρωι-πρωί και όταν ο αδελφός σου γύρισε ξημερώματα από Μύκονο, δεν έχεις και πολύ μυαλό να σκεφτείς... Αυτά και γεια χαραντάν!!!

1 σχόλια:

  • Τη 1:11 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Αυτά που γράφεις εσύ, είναι καλύτερα!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα