GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Αυγούστου 22, 2005

Γύρισα από τις Διακόπες...

Γύρισα από τις διακοπές... και μπορώ να πω πως πέρασα πάρα πολύ ωραία. Βέβαια μου την έχει σπάσει πολύ μου τελείωσαν οι τρεις βδομάδες μου και όλο σκέφτομαι για να βρω τρόπο να δουλεύω όσο θέλω και να πηγαίνω διακοπές όποτε θέλω...
Η Νάξος ήταν υπέροχη με πάρα πολύ κόσμο. Ολες οι παραλίες ήταν γεμάτες και ο κόσμος έκανε ηλιοθεραπεία ο ένας πάνω στον άλλον. Ειμασταν συνέχεια με παρέα: Την πρώτη βδομάδα ήρθαν ο Παντελής και η Πόλυ, έπειτα μείναμε τρεις μέρες μόνοι. Μετά ήρθε ο αδελφός μου με τον φίλο του τον Παντελή και την τελευταία βδομάδα ήρθε η μαμά του Ανδρέα, και τα υπόλοιπα ξαδέλφια του και κάναμε πολύ ωραία παρέα. Είχαμε βρεί ένα ωραίο πρόγραμμα που ο καθένας έκανε ότι ήθελε χωρίς να καταπιέζεται κανένας. Καναμε και θαλάσσια σπορ (κουλούρες), φάγαμε καλό φαγητό (μοσχαρίσιες, ψάρια, αστακούς, μακαρονάδες, πίτσες και φυσικά τα θρυλικά παγωτά από το Waffle's House το οποίο λένε ότι θα ανοίξει και στην Αθήνα!!!!
Το καλύτερο Ιταλικό είναι της Susanna
Η καλύτερη ψαροταβέρνα είναι το Paradise
Το καλύτερο καφε-ζαχαροπλαστείο είναι το Ακταίον
Το καλύτερο παγωτό το έχουν οι "Waffle's"
Η καλύερη ταβέρνα είναι η Αξιώτισσα
Το καλύτερο cheesecake το έχει ο Λευτέρης στην Απείρανθο.
Σίγουρα θα ξαναπάμε τον Σεπτέμβρη και το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου
Άντε μωρό μου και του χρόνου να κάτσουμε 1 μήνα και να περάσουμε όπως και φέτος... δηλαδή... Τέλεια!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα