GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 74)

Παρασκευή-Παρασκευή!!!! Άλλη μία Παρασκευή ήρθε!!! Βέβαια αυτή η βδομάδα άρχισε και τελείωσε χωρίς να το καταλάβω...
Χτες έκλεισα και τα φώτα μεταξύ 20:55-21:00. Βέβαια χρειάστηκε να ανάψω μόνο ένα κεράκι διότι όλοι οι γειτόνοι δεν είχαν πάρει χαμπάρι...
Και μια ερώτηση εμπνευσμένη απο την χθεσινή εκπομπή "So you think you can dance"
Τι γνώμη έχετε για έναν άντρα που χορεύει Οριεντάλ;; (Και όταν εννοώ χορεύει, χορεύει πολύ καλά, με στολή και όλες τις κινήσεις στους γοφούς και στην κοιλιά.)

Υ.Γ. Σας εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ και να πάτε σε πα΄ρτυ και να ντυθείτε (μασκαράδες!!!)

Ετικέτες

12 σχόλια:

  • Τη 9:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ας απαντήσω πρώτη...
    Λοιπόν εμένα μου φαίνεται αρκετά παράξενο... Το θέαμα το θεωρώ περίεργο... Αλλά δεν με ενοχλεί κιόλας... Τουλάχιστον δεν θα μου προκαλούσε γέλιο...

     
  • Τη 10:11 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Καλά που έχω κι εσένα ρε Χρύσα και συνειδητοποιώ πότε ήρθε η Παρασκευή....

     
  • Τη 11:20 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Τελευταίος είπε...

    Καλό ΣΚ και σε σένα.

     
  • Τη 11:37 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    agxwtiko auto to paraskeui-paraskeui....giati erxetai polu grigora..pernan oi paraskeues kai anarwtiesai...exw kanei tpt?idiws egw sa foititis....tipota....!oson afora ton koilokounistra...ti na pw...oso periergo k antiaisthitiko eini na xoreuoun oi gunaikes zempekes allo toso einai k autos....

     
  • Τη 12:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Καλό μας Σ-Κ!
    Για άντρα που χορεύει οριεντάλ, θα σε παραπέμψω στο Λιβανέζικο΄"αυτοκόλλητο" του συζύγου μου! Κοινώς: γούστο του και καπέλο του και μπράβο του αν το κάνει καλά!
    Α! Τα φώτα ΣΗΜΕΡΑ τα σβήνουμε!
    (χθες ήμουν στο τρένο εκείνη την ώρα!)

     
  • Τη 4:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    δεν θ μ αρεσε να εβλεπα εναν αντρα να χορευει οριενταλ

     
  • Τη 2:48 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Stelios F. είπε...

    Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα, Χρύσα! :) Όσον αφορά τον άντρα που χόρευε oriental, θα μου ξένιζε ιδιαίτερα, όπως έχει ήδη ειπωθεί. Πάντως μπράβο για το όλο "Παρασκευή-Παρασκευή" σκηνικό που εξακολουθείς να τηρείς! Αρχίζει να θυμίζει στήλη περιοδικού ή κάτι παρόμοιο. :P

     
  • Τη 11:17 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jul είπε...

    Οτι δεν ειναι αντρας μήπως???
    Παντως αυτόν που είχα δει πέρσι και χόρευε ΦΟΒΕΡΑ Οριεντάλ σίγουρα δεν ήταν άντρας....

     
  • Τη 7:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Στείλε μου μέηλ, θέλω κάτι να σου πω!

     
  • Τη 11:11 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Ασκαρδαμυκτί είπε...

    Κοίτα, στα παλάτια των σουλτάνων τον χορό της κοιλιάς τον χόρευαν μόνο γυναίκες ή ευνούχοι άντρες... Άρα...
    Πάντως πολλές φορές που βρέθηκα σε οριεντάλ μαγαζιά κι έβγαιναν άντρες να χωρέψουν, γύρναγα το κεφάλι μου αλλού... με χάλαγε!

     
  • Τη 1:26 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    οταν ο αλλος ειναι τοσο εντονα κουνιστος μπορω να δω τα παντα. με αφηνει τοοοσο αδιαφορη το θεαμα πουμπορουμε ολες οι γυναικες να θρηνησουμε γι αυτη την αδιαφορια. καθυστερημενη αλλα ακρως συνειδητοποιημενη

     
  • Τη 9:29 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Νομίζω ότι πάλι έχω πρόβλημα σύνδεσης στο blogger... Αφήνω αυτό το σχόλιο σαν testing... Για να δούμε!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα