GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Ιανουαρίου 09, 2007

Καλημέρα!!!

Απο τότε που μπήκε το 2007 νιώθω πολύ χαρούμενη και αισιόδοξη!!! Νομίζω πως φέτος θα είναι η χρονιά μου!
Σας προτείνω επίσης να πάτε να κάνετε την διαδρομή Διακοφτό-Καλάβρυτα με τον οδοντωτό! Αφού φτάσετε Καλάβρυτα να πάτε για λουκουμάδες και γαλακτομπούρεκα στο καφενείο του σιδηροδρομικού σταθμού...
Πέρσι (στις 30/12/2006) όταν φεύγαμε για Ακράτα, έφυγα μέσα στα νεύρα διότι πρώτη φορά άφηνα το μικρό μου το γατί στο σπίτι μόνο του για 3 -4 μέρες. Ήθελα να γυρίσω αμέσως πίσω. Ήξερα βέβαια πως η ιδέα να τον πάρω μαζί είναι αρνητική διότι στα γατιά, και ιδιαίτερα στον Λάζαρο, δεν τους αρέσει καθόλου να ταξιδεύουν. Έτσι λοιπόν τον άφησα μόνο του να κάνει πρωτοχρονιά...
Όμως με το που πήγα στην Ακράτα και είδα όλους τους φίλους μας να είναι γύρω απο το τζάκι, να πίνουν ή ποτά ή τσάι και να παίζουν Trivial... αμέσως ξεκίνησε να φτιάχνει η διάθεση!
Το έχω αυτό το κακό... Όταν είναι να πάω κάπου (ακόμα και για διακοπές, πλην της Νάξου βέβαια (εκεί πάντα είμαι μέσα στην τρελή χαρά)) ψιλότσαντίζομαι... εκνευρίζομαι που πρέπει να φτιάξω βαλίτσα, να κοιμηθώ σε άλλο κρεβάτι, να μην πηγαίνω στην τουαλέτα μου... Όλα όμως αυτά μου περνάνε με το που πατάω το πόδι μου και συνειδητοποιώ τον λόγο που αποφάσισα να ταξιδέψω... Σίγουρα έχω κάτι ψυχολογικό....
Μακάρι να το ξανακάνουμε και να πάμε στην Ακράτα πάλι, όλοι μαζί... και οι 10!!!!

Αλλαγή θέματος... Ο Λάζαρος έχει γίνει μεγάλος αλήτης. Του αρέσει να μπαίνει μέσα στην ντουλάπα. Προτιμάει μια πεντάφυλλή με συρώμενες πόρτες. Έχει κάτσει και έχει δεί πως την ανοίγουμε και κάθε μέρα όταν γυρνάω απο το γραφείο ή το πρωί όταν ξυπνάω... ένα φύλλο της ντουλάπας είναι ανοιχτό!!!! Ευτυχώς εκεί είναι τα πουκάμισα του Ανδρέα!! Χιχιιχιχιχιχι!!!! Το μικρό μου το μωρό δεν θα το έκανε ποτέ αυτό στην μαμάκα του!! Ενώ στον Ανδρέα που τον λέει και τρίποδο... το κάνει!!!!!

Καλή σας μέρα σε όλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ετικέτες ,

7 σχόλια:

  • Τη 11:08 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Τραβάτε με κι ας κλαίω είσαι...

    (Μια φορά είχα χάσει τον γατούλη μου για 5-6 μέρες.. είπα "έφυγε στο βουνό και δεν θα ξαναγυρίσει" - τα γατιά μου πάντα ερχόταν σπίτι μόνο όταν θέλανε και κυκλοφορούσαν συνεχώς στο βουνό - ε μετά από 5 μέρες και αφού ακούσαμε κάτι παράξενους ήχους από το υπόγειο τον βρήκαμε χωμένο σε μια ντουλάπα.... να'ναι καλά ο παπούς που κατέβηκε κάτω!)

     
  • Τη 5:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    ante να μαζευομαστε.

     
  • Τη 11:10 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Alepouditsa είπε...

    Ευτυχισμένη χρονιά Χρυσαφένια! :-)

     
  • Τη 9:29 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    Αχ,κι εγώ έτσι χαρούμενος είμαι απο τότε που μπήκε η νέα χρονιά!
    Καλή χρονιά!!!
    Φιλιά!

     
  • Τη 10:07 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jul είπε...

    xaxa απαιχτος ο Λαζαρος (αν και μου θυμίζει τον Λάζαρο που έπαιζε στο Εισαι το Ταίρι μου με την σαύρα:Ρ)

    Καλή χρονιά:):)

     
  • Τη 2:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Μια χαρά το βρίσκω το Λαζαράκι σου!!!!
    Άντε και ακόμα περισσότερα ταξίδια για σένα!

     
  • Τη 7:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zero είπε...

    Chrisa σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα