GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 72)

Αν και καθυστερημένα!!!!
Σήμερα μετακομίσαμε στην δουλειά σε ένα πιο ωραίο γραφείο και τώρα μπόρεσα να σας γράψω μια κουβεντούλα...
Σήμερα λοιπόν που λέτε είχα και ένα άσχημο γεγονός...
Το σπίτι που μένουμε είναι ολοκαίνουργιο και χτισμένο το 2004. Όμως έχει ένα μεγάλο πρόβλημα με τις αποχετεύσεις και μας έχει πλημμυρίσει 2 φορές το μεγάλο μπάνιο και μία το μικρό. Σήμερα λοιπόν ξυπνάω και σούρνω τις παντόφλες μου και το άμοιρο κουρασμένο κορμάκι μου στην τουαλέτα. Ξαφνικά νιώθω πως δεν μπορώ να σύρω τα πατουσάκια μου τόσο εύκολα και κοιτάω κάτω... Τι να δω... μια λίμνη απο σκατά και ούρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μέσα σε 1 δευτερόλεπτο το μάτι άνοιξε γαρίδα και έριξα την μισή χλωρίνη για να απολυμανθεί. Το απόγευμα μετά την δουλειά έχω τον δεύτερο γύρο βιολογικής απολύμανσης....
Καλό Σ/Κ σε όλους και μην πετάτε χαρτάκια στις αποχετεύσεις!!!!

Ετικέτες

4 σχόλια:

  • Τη 4:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stelios F. είπε...

    Ftou... Diavasa afto to post defterolepta afou exo teleiwsei to mesimeriano mou... URP! Anyway, ego sti thesi sou tha eperna tilefono ton ergolavo/idravliko/arxitektona/opoin telos padon ine ipefthinos gia ti sxediasi ton idravlikon tou spitiou, kai tha tou diavasma ena apospasma apo ta evaggelia, an me pian's. :P Xalara, omos. :) Bora einai(mia idietera disosmi bora) kai tha perasei.

     
  • Τη 4:19 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    oxi re.αηδια.
    πω πω τι τραβας.

     
  • Τη 5:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger nassos είπε...

    Πώπω... κουράγιο Χρύσα!

    Όσο για την αποχέτευση, σερβιέτες να μην πεάγονται γιατί αυτές δημιουργούν το πρόβλημα...

     
  • Τη 9:37 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Ωχχχ!
    Γιαυτό υπάρχουν και κάδοι στις τουαλέτες....
    Ελπίζω να μην πέρασες το Σ-κ καθαρίζοντας...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα