GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Ιανουαρίου 22, 2007

Καλή βδομάδαααα!!!!

Καλή βδομάδα σε όλους!!!! Εγώ πέρασα πολύ ωραίο το Σ/Κ!!! Όμως το καλύτερο είναι πως χτες πήγα σινεμά σε ένα υπέροχο έργο... "Η ζωή των άλλων" Das lieben fϋr anderes o γερμανικός τίτλος (νομίζω έτσι γράφεται, έχω ξεχάσει και τα γερμανικά μου....) . Φοβερό έργο. Αναφέρεται στην εποχή της Αν. Γερμανίας το 1980 και την χρήση της εξουσίας στην ιδιωτική ζωή των ανθρώπων (στάζι). Να πάτε να το δείτε οπωσδήποτε!!!!!

6 σχόλια:

  • Τη 11:46 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Καλή σου εβδομάδα Χρυσούλα!

     
  • Τη 1:30 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Καλή εβδομάδα και σε σένα!!

     
  • Τη 5:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kali bdomada xrysa !

     
  • Τη 8:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stelios F. είπε...

    Ego tha prototipiso, kai tha po... Kali evdomada! :D

     
  • Τη 9:36 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Alepouditsa είπε...

    χμμμ...ενδιαφέρον το έργο...

    καλή συνέχεια (της εβδομάδας :-pp)

    Φιλάκιαααα!! :-))

     
  • Τη 10:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ONOMATODOSIA είπε...

    das leben der anderen

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα