GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιανουαρίου 26, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 73)

Καλημέρα πέρα για πέρα!!!
Σήμερα είναι μια Παρασκευή που σηματοδοτεί δύο σημαντικά πράγματα:
  1. Ανοίγει αυτό το Σαββατοκύριακο το Τριώδιο!
  2. Την Τετάρτη πληρωνόμαστε!!!!
Επίσης αυτός ο μήνας έχει μόνο 28 μερούλες, πράγμα που σημαίνει πως οι μέρες που θα μείνω ταπί θα είναι λιγότερες!! Χιχιι!!!

Αυτές τις απόκριες είμαι ήδη καλέσμένη σε 2 αποκριάτικα πάρτυ! Ένα στις 3/2 και ένα στις 9/2! Τι να ντυθώ;;; Λέω να ντυθώ κάτι γελοίο και επειδή το ένα πάρτυ έχει και θέμα "Ήρωες" έλεγα να ντυθώ ένα απο τα παρακάτω:
  • Super Γκούφη (αλλά είναι δύσκολο)
  • Χελωνονιτζάκι (...και αυτό είναι δύσκολο)
  • Καραϊσκάκης (που θα βρώ φουστανέλα;;;)
Καμιά ιδέα;;;;


Υ.Γ. Το Σ/Κ λένε πως θα κάνει κρύο! Να ντυθείτε καλά!!! Ευτυχώς zouri δεν θα βρέξει οπότε θα κάνουμε μπουγάδα!!!!

12 σχόλια:

  • Τη 9:09 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    να ντυθεις Ζουροποδοσφαιριστης,και θα σου δωσω μια φανελλα για το παρτυ.
    Οσο για τα ρουχα τα επλυνα χθες,και πρωι πρωι σημερα τελειωσα και το σιδερο,για να μην εχω πολλα το ΣΚ.

     
  • Τη 9:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Μα πρέπει να ντυθώ ήρωας!!!
    Αλλά θα μου πεις ο Ζουροποδοσφαιριστής είναι ΉΡΩΑΣ!!!

     
  • Τη 9:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Άμα είναι να ντυθείς super goofy να ,πείς να βγάλω την στολή από την ντουλάπα...

    Ταντάχ :)))

     
  • Τη 9:52 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Ντύσου She-Hulk ή Wonder Woman!
    Εμείς πληρωνώμαστε σήμερα!
    Καλό Σ-Κ!

     
  • Τη 10:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger liodara είπε...

    Εγώ έχω φουστανέλα...αν θες στη δανείζω για να κάνεις την εμφάνισή σου....ΚΥΡΙΑ....!

    Επίσης μπορείς να ντυθείς Ευαγγελάτος ή ακόμα καλύτερα Χατζηνικολαόυ, μια ιδέα είπα κι εγώ...Α!!!!! μπορείς να ντυθείς και γατόσκυλο...εμένα με ενθουσιάζει αυτή η ιδέα...μπορεί να ντυθώ κι εγώ....!

     
  • Τη 11:59 π.μ. , Ο χρήστης Blogger nassos είπε...

    Ντύσου κουκουλοφόρος. :P

     
  • Τη 5:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lion είπε...

    Ντυσου James Bond. Θα πινεις μαρτινι και θα σωζεις τον κοσμο. Και η στολη δεν ειναι δυσκολη (μαυρο κουστουμι).
    Πρεπει ομως να "φτιαξεις" το αυτοκινητο σου, για να μπορεις να κυνηγας τους κακους.

     
  • Τη 9:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ONOMATODOSIA είπε...

    ντυσου *γερμανιδα* φολκλορ, βαυβαρεζα.
    κοτσιδακια,μπυρες και λουκανικα..



    μου τη δινουν οι αποκριες.

     
  • Τη 10:49 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Ντύσου .... νοσοκόμα να μας γιατρέψεις κούκλα μου

     
  • Τη 4:38 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Ντυσου παπι ή πα.πει.... www.topapei.blogspot.com

     
  • Τη 12:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stelios F. είπε...

    Eksormisi eis tas Patras tha kanoume fetos???

     
  • Τη 4:54 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    πααααλι πατρα??φετος το καλυτερο καρναβαλι θα γινει στη Φιλιππιαδα....(παυση) αναρωτιεστε που ειναι ε??ε καπου...εκει!Φετος λεμε να παμε ξανθη και να ντυθουμε παπεια....και μη μου πειτε γραφετε με -ι- η χρυσα ξερει...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα