GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Ιανουαρίου 08, 2007

Back to work!!!

Γύρισα!!!! Μου λείψατε πολύ όλοι σας και δύο φορές που πήγα στο μαγαζί των stamps μπήκα να δω τα νέα σας!!! Σε γενικές γραμμές οι περισσότεροι κάνατε διακοπες απο το blogging!!!
Τα δικά μου νέα είναι τα εξής:
Πήγα Ακράτα με την παρέα. Παίζαμε όλη την ώρα επιτραπέζια και χαρτιά. Το Trivial αποφασίσαμε να μην το ξαναπαίξουμε διότι έχουμε μάθει όλες τις απαντήσεις απ'έξω. Όταν γύρισα απο Ακράτα πήγα με τους γονείς μου Αράχωβα που ήταν πολύ ωραία διότι δεν είχε κόσμο λόγω έλλειψη χιονιού! Είχε όσο κόσμο έπρεπε!!!
Σήμερα είναι και πρώτη μέρα στην δουλειά και σε γενικές γραμμές περίμενα να μου είχε κακοφανεί, αλλά εντάξει, είμαι μια χαρά!
Αυτά είναι μια περίληψη απο τα νέα μου...
Φιλιά σε όλους και μην ξεχνάτε πως το Πάσχα είναι ακριβώς 3 μήνες μακρυά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ετικέτες

2 σχόλια:

  • Τη 7:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger nassos είπε...

    Δεν ήρθες όμως στο Soiree de Votanique για μια blogoσυνάντηση την Πέμπτη που μας πέρασε.

     
  • Τη 10:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Ψιτ! Τώρα αρχίζουν τα πιο καλά!
    Καλή Χρονιά!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα