GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 22, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 58)

Καλημέρα παιδάκια!!! Άλλη μια Παρασκευή έφτασε!!!!! Όμως σήμερα είμαι λίγο σκεφτική και προβληματισμένη! Η χθεσινή μέρα μου θύμησε 3 πράγματα:
  1. Το κράτος χέστηκε πατόκορφα για τους ανάπηρους
  2. Το κράτος χέστηκε επίσης πατόκορφα για τις πλημμύρες και δεν προστατεύει τους πολίτες
  3. ΟΈλληνας είναι μεγάλος παπάρας!!!!
Το πρώτο γεγονός μάλιστα μου έχει μείνει χαραγμένο στο μυαλό μου!!! Μόλις είχα φύγει απο την δουλειά και κατευθυνόμουν πάνω στην Δουκίσσης Πλακεντίας στο ύψος του μετρό. Εκεί απο μακρυά βλέπω αμάξια να κάνουν μια μικρή προσπέραση διότι κάποιο "εμποδιο" θα ήταν στον δρόμο. Μάλιστα φρέναραν αρκετά διότι όσο να'ναι ο δρόμος αυτός δεν είναι και συνοικιακός και μπορούσες να πας με μια ταχύτητα 80 km. Όταν έφτασα σε οπτικό πεδίο που να αναγνωρίζω τι "εμποδιο" ήταν αυτό... τι βλέπω; Βλέπω μια κυρία πάνω στο πεζοδρόμιο (και καλά έκανε αφού ήταν πεζός) και κάτω στον δρόμο έναν σε αναπηρικό καροτσάκι διότι στο πεζοδρόμιο, του οποίου ήταν 1 μέτρο με το ζόρι, είχαν βάλει μεσα στη μέση δένδρα για να βοηθήσουμε το περιβάλλον και να καλοπίσουμε την περιοχή! Ο άνθρωπος στο αναπηρικό καροτσάκι είχε βαριά αναπηρία και ούτε το κεφάλι του δεν μπορούσε να στηρίξει! Ήταν μέσα στην μέση του δρόμου, βάζοντας σε κίνδυνο την ζωή του, διότι δεν μπορούσε να πάει απο το πεζοδρόμιο! Γαμώ το σπίτι σας γαμώ κολομπαράδες πολιτικοί!!!!!!!!

Το δεύτερο και το τρίτο προέρχεται απο την ίδια εικόνα. Χτες η μεγάλη βροχή με βρήκε στην Κηφισσίας. Στο ύψος του Ψυχικού υπάρχουν στάσεις που είναι πάνω στο δρόμο! Μπροστά περνάει η Κηφισσίας και στο 1 μέτρο περνάει ένας παράδρομος της Κηφισσίας. Είδα ανθρώπους να είναι ανεβασμένοι πάνω στα παγκάκια διότι δεν μπορούσαν να προφυλαχτούν απο τα νερά που πέταγαν με ορμή οι μαλάκες με τα αυτοκίνητα!!!!!! Αφου κύριε δήμαρχε ξέρεις ότι υπάρχουν μαλάκες περιοπής γιατί δεν παίρνεις μέτρα να προφυλάξεις τις στάσεις;; Δεν ξέρεις ότι με την πρώτη βροχή η Κηφισσίας γίνεται ποτάμι;;;

Έτσι λοιπόν θυμήθηκα γιατί στη Ελευσίνα ψηφίζω δήμαρχο (και βγήκε κιόλας και έχει αλλάξει και την πόλη) που δεν είναι ούτε γαλάζιο παιδί, ούτε πράσινο, αλλά αγαπάει την πολή και σέβεται τους πολίτες και ακούει!!!!!!!!!! Βασικό προσόν για ένα πολιτικό!!!!

Γι'αυτό παιδιά προσέξτε τι θα ψηφίσετε στις εκλογές! Αυτές οι εκλογές δεν βγάζουν πρωθυπουργό, αλλά άνθρωπο που να αναλαμβάνει ευθύνες και να κάνει έργα για την πόλη του!!!!!

Υ.Γ. Συγνώμη που έβρισα σε αυτό το post, αλλά έχω εξοργιστεί τόσο πολύ που θα συνεχίσω να βρίζω... παπαρες, μαλακόμαλάκες, βλαμμένοι, σκατόψυχοι πολιτικοί!!!!!!!!!!!!

5 σχόλια:

  • Τη 10:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Δηλαδή ο πρωθυπουργός δεν είναι άνθρωπος που πρέπει να αναλαμβάνει ευθύνες και να κάνει έργα;

     
  • Τη 10:27 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Darth Μου έχω σηκώσει στο θέμα "πρωθυπουργός" τα χέρια ψηλά!!! Πιστεύω πως ο Έλληνας θα ψηφίζει πάντα με βάση το χρώμα και όχι με τις δυνατότητες! Εδώ και χρόνια δεν έχουμε δημοκρατία, αλλά βασιλεία!!! και μάλιστα το "στέμμα" πάει απο πατέρα σε γιό ή απο θείο σε ανιψιό!!!
    Είμαι τόσο απογοητευμένη που έτσι και βρώ δουλειά στο εξωτερικό φεύγω σε χρόνο dt!
    Το πλοίο είναι προς εγκατάλειψη... έχει βάλει νερά πολλά....

     
  • Τη 11:52 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Καλημερούδια Χρύσα μου!
    Μια από τα ίδια και εδώ όπως βλέπεις.....μου φαίνεται πως θα "θάψω" ΄τον νυν Δήμαρχο Μαρκοπούλου, διότι "το Πόρτο-Ραφτη βγάζει Δήμαρχο"!!!!

     
  • Τη 12:15 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    συμφωνω απολυτα

     
  • Τη 5:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    χώσε χ΄ρυσα, δεν σε παρεξηγέι κανείς...

    υπάρχει λογος άλλωστε..

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα