GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 14, 2006

Η πρώτη μου αγάπη... (αλλά όχι και η παντοτινή)

Όταν τον είχα δει έξω από το μαγαζί του, να φορά ένα μαύρο πουκάμισο, μπότες και φθαρμένο τζιν... νόμιζα ότι είναι ο πιο όμορφος άντρας της ζωής μου. Ήμουν μαθήτρια λυκείου και αυτός 20 χρονών και φωτογράφος! Θυμάμαι πως μου είχε κοπεί η αναπνοή και περνώντας από δίπλα του ένιωσα το βλέμμα του να με καρφώνει και μύρισα το άρωμα του στον αέρα.

Τις επόμενες μέρες έψαχνα για δικαιολογία να πάω στο μαγαζί. Αμέσως βρήκα μία… Θα έβγαζα φωτογραφίες για διαβατήριο (εκείνη την εποχή έπρεπε να πάω Βουλγαρία για προετοιμασία με την ομάδα, έκανα άλμα εις ύψος). Θυμάμαι πως ήταν απόγευμα και ήταν μόνος του στο μαγαζί. Θυμάμαι το βλέμμα του που γυάλισε όταν με είδε. Είχα μόλις γυρίσει από προπόνηση στο ΟΑΚΑ και πίστευα πως είχα τα μαύρα μου τα χάλια. Με έβαλε στο σκαμπό και πήρα την ανάλογη πόζα. Ένιωσα να με κοιτάει μέσα απ’ τον φακό και ντράπηκα για λίγο. ΚΛΙΚ! Ο ήχος της φωτογραφίας ακούστηκε και γλίτωσα απο τις ντροπές μου. Βγαίνοντας απ’ το στούντιο με ρώτησε πολλά πράγματα για μένα και με τα πολλά μου έδωσε το τηλέφωνό του.

Την επόμενη είχαμε πάει διήμερο με τους γονείς μου στην Χαλκίδα και θυμάμαι πως το χαρτάκι με το μαγικό νούμερο το κρατούσα συνέχεια και το μύριζα διότι πίστευα πως μύριζε σαν και αυτόν. Ο Γιώργος θεωρείτο πολύ ωραίο παιδί και όταν μου έδειξε ενδιαφέρον θυμάμαι πως ένιωσα σαν σταρ του Hollywood!

Τον είχα πάρει τελικά τηλέφωνο και τον είχα καλέσει να παραβρεθεί στην χοροεσπερίδα του Λυκείου. Εγώ είχα πάει και είχα αγοράσει καινούργια ρούχα και ήμουν ήδη στο μαγαζί από νωρίς. Μέχρι τις 12:30 δεν είχε εμφανιστεί και πίστευα πως δεν θα ερχόταν καθόλου… είχα αρχίσει να απελπίζομαι. Εκεί λοιπόν που κοίταζα την πόρτα, ξαφνικά ξεπροβάλει ο Γιώργος!!! Έτρεξα καταπάνω του και προσπάθησα την τελευταία στιγμή να το παίξω αδιάφορη, όμως το τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό μου μαρτυρούσε άλλα!

Με πήρε και πήγαμε σε ένα σημείο που ήμασταν ήσυχα και πιάσαμε κουβέντα, εκεί που μιλάγαμε με έπιασε και με φίλησε!!! Παραλίγο να λιποθυμήσω από την ένταση!!!

Το πάρτι είχε γίνει Παρασκευή, εγώ Κυριακή έφευγα για Βουλγαρία και θα έλειπα 15 μέρες! Επίσης κινητά τότε δεν υπήρχαν και επειδή ντρεπόμουν δεν τον έπαιρνα στο σπίτι του. Τις δύο φίλες μου και συναθλήτριές μου τις είχα πρήξει!!! Όλο Γιώργο σκεφτόμουν και όλο Γιώργο έλεγα!!! «Τι θα πάρετε δεσποινίς;» έλεγε ο σερβιτόρος, έναν «Γιώργο κοκκινιστό» σκεφτόμουν εγώ!!!

Όταν γύρισα από το ταξίδι την επόμενη μέρα πήγα κατευθείαν στο μαγαζί. Τον είδα μαζί με μία γνωστή μου και αρκετά όμορφη κοπέλα. Ήταν αρκετά διαχυτικοί ο ένας με τον άλλο αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί… Έμαθα από φίλους πως όσο έλειπα ο Γιώργος υπέθεσε πως δεν με ενδιαφέρει και βρήκε την Πωλίνα. Ξαφνικά ακούστηκε το τραγούδι: «Ανοιξεεεεεεε πέτραααααααα-α-α-α για να μπωωωω!!!!!!!!!!» Έχασα το αγόρι που αγαπούσα σαν τρελή!!! Δεν ήθελα να βλέπω κανέναν!!!

Τελικά όμως η τύχη μου χαμογέλασε... Την ημέρα που με είδε ο Γιώργος κατάλαβε πως με ενδιέφερε και μάλιστα πολύ και χώρισε με την Πωλίνα και έψαξε να με βρεί...Εεεε δεν ήθελα και πολύ... η πρώτη μου σοβαρή σχέση είχε μόλις αρχίσει!!

6 σχόλια:

  • Τη 12:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    έλα.... ντροπαλή ντροπαλή, αλλά μια χαρά διεκδικούσες ;) άσε που για μαθήτρια λυκείου, ο 20ρης είναι μεγαλη υπόθεση, και μένα κοντά 20 ήταν ο δικός μυο στο λύκειο, και τον θεωρούσαμε "μεγάλο"

     
  • Τη 1:18 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    βρε τον Γιώργο τον γόη...

    Πάλι καλά που δεν ήταν παντοτινή, αφού στις δύο βδομάδες πρόλαβε και σε αντικατέστησε, μετά παράτησε την καημένη την άλλη, τσ...τσ...τσ...

    Άνδρες

     
  • Τη 3:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    άλλα ηθελα να γραψω,αλλα διαβασα την αργυρενια,που με προλαβε σε πολλα.
    Απο σενα περιμενουμε την συνεχεια.
    Αντε γραφε...:)

     
  • Τη 11:26 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Βέβαια...
    Και παραμελημένος, και έβγαλε και κακό όνομα...

    Γιατί "ξέχασες" να του πείς ότι θα λείπεις 15 μέρες;;;;
    Και ποιός σου είπε να μην πάρεις και το τηλ του φωτογραφείου να του μιλήσεις εκεί;;;;

    Γυναίιιιιικεεεεεεςςςςς.....

     
  • Τη 2:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ,
    παρασκευηηηηηηηηηηηηηηηηηη

     
  • Τη 3:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Οι πρώτοι έρωτες....δεν ξεχνιούνται ποτέ!!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα