GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 04, 2006

Καλημέρα!!!!

Δεν πειράζει βρε παιδιά!!!! Αρκεί που νικήσατε τους Αμερικανούς!!! Είναι σαν να το σηκώσατε!!! Άξιοι και σας εύχομαι να σηκώσετε την κούπα στους Ολυμπιακούς!!! Ξέρω πως είσαστε οι καλύεροι!!! Πάντα άξιοι!!!!


Υ.Γ. Το γατάκι ο Κανέλος δεν είναι καλά... Το πήγα σε δύο γιατρούς και οι δύο μου είπαν να το κοιμήσουμε... Την Τετάρτη θα το πάω και σε άλλη μία κτηνίατρο που έμαθα ότι είναι πολύ καλή και ελπίζω να μας δώσει μια μικρή ελπίδα! Δεν μπορώ να του το κάνω αυτό... Παλέυει με όλη του την δύναμη να μείνει ζωντανό... Αυτό δεν έχει απελπιστεί, εγώ γιατί πρέπει να το προδώσω;;; Κάντε βρε παιδιά μια προσευχή να σωθεί ο καλός Κανέλος....

12 σχόλια:

  • Τη 10:09 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Lion είπε...

    Καλημερα Χρυσα.
    Τι ακριβως εχει ο Κανελος;

    Ξερω μια κλινικη στο Κορωπι - ισως αυτοι μπορεσουν να βοηθησουν, επειδη εχουν ολες τις ειδικοτητες.

     
  • Τη 10:28 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Του κάναμε γενικές εξετάσεις και έδειξαν μόνο πως έχει χαμηλό αιματοκρίτη. Όμως και οι δύο γιατροί μου μίλησαν για λοίμωξη (τοξοπλασμα ή κάτι άλλο) που τον χτύπησε στον εγκέφαλο. Η κλινική που μου λες στο Κορωπί νομίζω ότι την ξέρω. Εκεί είχα πάει τον Λαζαράκο και μου είχε στοιχίσει 500 ευρώ!

     
  • Τη 10:37 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Και το θέμα δεν είναι τα λεφτά, όσο το ότι με ενόχλησε που δεν ήταν καθόλου φιλόζωοί. Μου έπαιρναν για μία νύχτα 40 ευρώ για ένα κελί μικρό και πολύ κρύο. Θυμάμαι πως όταν τον είχα πάρει τον Λαζαράκο απο ΄κει δεν είχε φύγει καθόλου απο την αγκαλία μου. Βέβαια την δουλειά τους την έκαναν μια χαρά.
    Αχ ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω...

     
  • Τη 11:25 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    μακάρι χρύσα μου!!

     
  • Τη 12:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lion είπε...

    Αν κρινεις οτι κανουν καλη δουλεια, πηγαινε τον Κανελο εκει. Το κρυο κελλι θα το εχει ξεχασει σε λιγες μερες - αν ομως πρεπει να πεθανει στα χερια αλλου γιατρου λογω ελλειψης μεσων/γνωσεων θα ειναι χειροτερο.

    Εγραψες για μια αλλη, καλη γιατρο στο ποστ. Ειπε κατι που να δινει ελπιδες;

    Καλη τυχη ευχομαι

     
  • Τη 2:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Marina είπε...

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • Τη 2:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Marina είπε...

    Το ξαναγράφω
    Μεγάλο πρόβλημα έχεις..

    Δεν μπορώ να ξέρω που θα τον πάς, άν όμως είναι να πεθάνει, ας μην τον αφήσεις σε ξένα χέρια..

     
  • Τη 2:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Μαρίνα μου, να είσαι σίγουρη πως ο Κανέλος θα είναι συνέχεια στα χέρια μου. Είναι σε τόσο άσχημη κατάσταση που τα κάνει επάνω του και για να φάει του ανοίγω το στόμα και του το βάζω μέσα. Ευτυχώς το μασάει μόνος του!

     
  • Τη 10:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    tha kano mia prosefxi gia ton kanelo. elpizo ola na pane kala

     
  • Τη 10:38 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger bluesmartoula είπε...

    Περαστικά στο γατούλι σου

     
  • Τη 9:23 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Χρύσα μην ακούς τους κάθε λογής κτηνίατρους . Λίγοι ξέρουν τι λένε και την ευθανασία την έχουν εύκολη λύση . Ξέρεις πόσα ζώα ετοιμοθάνατα έχω σώσει , απλά και μόνο γιατί δεν το έβαζα κάτω ! Ετσι και πριν δυό τρείς μήνες ο κτηνίατρος είπε στην μητέρα μου να πάει το γατί της για ευθανασία . Είχε μείνει ένα κόκκαλο . Με πήρε για να μου πει πως θα την πάει . Ούρλιαζα και χτυπιόμουν και δεν την πήγε .
    Είναι μιά χαρά τώρα .
    Ο μόνος καλός κτηνίατρος που υπάρχει είναι ο Γλυκής στο Παλαιό Φάληρο . Ποτέ δεν κάνει ευθανασία στα ζώα και θα το προσπαθήσει μέχρι τέλους . Αν δεν σου πέφτει μακριά πήγαινε . Αν θες το τηλέφωνο του να στο βρω και να του τηλεφωνήσω κι'εγώ να πας εκ μέρους μου .
    Δίνε του ταυρίνη και βιταμίνες να πάρει τα πάνω του . Ξέρεις , μπορεί να ακουστεί γελοίο αλλά πιστεύω ότι η αγάπη και η επιμονή είναι αυτό που μπορεί να σώσει ένα ζώο .
    Πες μου αν χρειάζεσαι βοήθεια να σου στείλω εμαίλ .
    Ολα θα πάνε καλά .
    φιλιά

     
  • Τη 9:28 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ελληνίδα μου χτες τον πήγαμε σε έναν φοβερο γιατρό στο Π. Ψυχικό που τον λένε Χατζοπουλο και αγαπάει πολύ τις γάτες! Χτες έτρεχα απο Παπάγου-Μαρκόπουλο να πάω το αίμα του Κανέλου για αναλύσεις. (Στο Μαρκόπουλο υπάρχει ειδικό εργαστήριο για τέτοια θέματα). Σήμερα τον πήγαμε απο τον γιατρό πάλι για να του βάλει ορό. Χτες του άλλαξα σεντονάκι, κάθισα τον έπλυνα με ένα μαντηλάκι, και τον χάιδεψα μέχρι που στο τέλος μου γουργούρισε κιόλας!!!!

    Υ.Γ. η ταυρίνη νομίζω είναι καλή ιδέα!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα