GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 08, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 56)

Και ναι!!!! Ήρθε μια ακόμα Παρασκευή!!! Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!
Κάθε Παρασκευή είμαι πάρα πολύ χαρούμενη!!! Σημερα έχω κανονίσει να έρθουν οι φίλες μου στο σπίτι για να πιούμε κάτι xu-xu που ξεμείναν απο κάποιο πάρτυ!!!
Κάθε Παρασκευή γιορτάζω!!!!!!! Και τραγουδάω το τραγουδάκι της Παρασκευής!!!
Παρασκευή.... Παρασκευήηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!

Καλό σας Σ/Κ και να περνάτε καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Υ.Γ. Παρασκευή-Παρασκευή!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 σχόλια:

  • Τη 9:41 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    δεν εχεις ουτε 1 γαμο,ουτε 1 βαφτισι?παει εχουμε υπογεννιτικοτητα στην χωρα μας.

     
  • Τη 1:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Έφτασε Παρασκευή;;; :o

     
  • Τη 5:34 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    το χειρότερο όμως? Κυριακή βράδυ!
    Ωραίο βλόγι, καλώς όρισα.

     
  • Τη 11:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    i deutera na min erthei!! eksetastiki eksetastiki!!! :(

     
  • Τη 3:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Σμουτς!

     
  • Τη 9:00 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Πάει και η Κυριακήηηηηηηηηηηηηηηηηη........

    :ο)

     
  • Τη 9:42 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ει.. ψιτ... Δευτέριασε...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα