GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Αυγούστου 24, 2006

Καλημέρα και καλώς σας βρήκα!!!!

Γύρισα πίσω!!!! Τι κάνετε παιδάκια;;;; Σας έλειψα καθόλου;;;;
Εγώ είμαι μια χαρά! Πέρασα υπέροχα και η Νάξος για άλλη μια φορά ήταν καταπληκτική!!!
Είχε πολύ κόσμο βέβαια!!!
Κάναμε πολλά μπάνια, φαγαμε πολύ (προσπαθώντας με χίλια ζόρια να κρατηθώ στα κιλά μου) και ήπια πολλά bloody mary!
Ο μόνος που δεν πέρασε καλά ήταν το Λαραζίδιο που βαρέθηκε πολύ μέσα στο σπίτι (διοτι δεν είχε κήπο και έβγαινε μόνο στο μπαλκονάκι.
Αύριο μεθαύριο θα σας ανεβάσω και φωτογραφίες και θα σας πω και περισσότερες λεπτομέρειες!!!!


NAXOS FOREVER!!!!

5 σχόλια:

  • Τη 12:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    αντε ρε απο την δευτερα σε περιμεναμε.
    Βαλε και δικες σου φωτο!!

     
  • Τη 1:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zero είπε...

    Καλως ηρθες Coldie.
    Απο οτι γραφεις πρεπει να περασες καταπληκτικα.

    ΥΓ: μας ελειψες, το παραδεχομαι.

    ζερο.

     
  • Τη 1:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    χεχε εμένα μου έλειψες και μου έλιψε και η παρασκευή-παρασκευήηηη και ήμουν έτοιμη να γράψω δικό μου ποστ αύριο :))

    μπράβο που περάσατε τόσο καλά και ξεκουραστήκατε!!

     
  • Τη 2:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kalosorises!!!!
    :)

     
  • Τη 12:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger νερα'ι'δάκι .... είπε...

    Nάξος 4 ever!!!

    Καλώς μας ήρθες ! :-)))

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα