GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Αυγούστου 24, 2006

Βρέθηκαν σκυλάκια!!!




Σήμερα το πρωί ένα απο τα mail μου ήταν και το παρακάτω:

Φίλοι γειά σας.

Μέρες που είναι, κάποιος αποφάσισε να μην να αφήσει κάτι τόσο ασήμαντο όσο 6 κουτάβια να του χαλάσουν τις διακοπές από το τόσο βαρύ και γεμάτο ευθύνες(!) πρόγραμμα του, και τα άφησε σήμερα στον κήπο μου.

Φυσικά, ήξερε πως έχοντας κι εγώ σκύλο, δεν θα άφηνα αυτά τα καημένα στην τύχη τους.

Σας παραθέτω τις φωτογραφίες τους για να τα δείτε. Αν δεν ενδιαφέρεστε, παρακαλώ προωθήστε το μήνυμα σε κάποιον που θα ήθελε να υιοθετήσει κάποιο από αυτά τα πανέμορφα κουταβάκια, δείχνοντας φυσικά υπευθυνότητα αντιστρόφως ανάλογη αυτού που μου τα άφησε. Είναι ημίαιμα,και θα γίνουν μεσαίου μεγέθους.

Όποιος ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει στο 6973-436102, ktools@otenet.gr

Ευχαριστώ για τη βοήθεια σας.


4 σχόλια:

  • Τη 9:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Ιιιιι πανέμορφα είναι ! Μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι γλυκειά μου αλλά έχουν παρατήσει ένα σωρό στην παραλία . Εχω ήδη 7 και πολύ φοβάμαι ότι θα ταίζω πολύ παραπάνω τον χειμώνα .
    Καλή τύχη !

     
  • Τη 9:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Σκέφτηκα κάτι . Σε ένα ωραίο χαρτόκουτο και έξω από ένα υπερμάρκετ ή παιχνιδομάγαζο τύπου Jumbo με μιά πινακίδα ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΙ .
    Σίγουρα κάποια θα δώσεις . Δεν έχω κάτι άλλο να σου προτείνω . Σνίφ !

     
  • Τη 8:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Χμμ... Καλή ιδέα με το χαρτόκουτο!

    Υ.Γ. Το άλλο να κάνεις Ελληνίδα μου, ήδη έχεις κάνει πάρα πολλά για τόσα σκυλάκια!!!

     
  • Τη 12:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    υνέχεια αυτή η δουλειά γίνεται... δεν μπορούν να στειρώσουν τα κατοικίδιά τους @#@@#%&&*&*^%!!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα