GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 20, 2006

Καλημέρα και καλή βδομάδα!!!!

Όλη την ώρα έχω στο μυαλό μου αυτό: Ο Φλεβάρης και αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει!!!!
Σήμερα όντως το πρωί σκεφτόμουν να πάρω ή όχι το μπουφάν μου; Όλο και πιο πολυ μου μυρίζει καλοκαίρι!!!!!
Το Σάββατο είχε υπέροχο καιρό!!! Ξύπνησα σχετικά πρωί, ήπιαμε μαζί με τον Ανδρέα καφέ, καθάρισα το σπίτι και κατά τις 11:30 πήγα και ψωνίσω το φαγητό του διημέρου μας. Έπειτα κατά τις 17:00 πήγαμε και για καφέ με την Χριστιάνα και κατά τις 20:00 μαζευτήκαμε στο σπίτι!!!
Φτιάξαμε κάτι υπέροχες και τεράστιες μπριζόλες μοσχαρίσιες, πατάτες τηγανητές και σαλάτα ρόκα με ντοματίνια!!!! Έπειτα κάτσαμε να δούμε DVD.
Χτες άραξα στο σπίτι. Ξύπνησα στις 11:30, δηλαδή με ξύπνησε το Μικάκι και μετά ξανάκοιμήθηκα στις 13:00 μέχρι τις 15:30!!! Ήταν ο πιο ωραίος ύπνος του Σ/Κ!!!! Γενικά χτες δεν βγήκα έξω διότι ενώ ήθελα να πάω καμιά βόλτα, βαριόμουν να ντυθώ!!!!!
Γι'αυτό θέλω να "ανοίξει" λίγο ο καιρός!!!! Μπας και ξυπνήσω λίγο!!!!!

7 σχόλια:

  • Τη 11:35 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ε ναι... ξύπνα λίγο βρε παιδί μου... Γιατί δεν αναφέρεις τον τίτλο του DVD οπότε να υποθέσω ότι αποκοιμήθηκες πριν τον δείς;;;

     
  • Τη 11:41 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Xixixixi που το κατάλαβες;;; Ήταν οι δώδεκα πίθηκοι. Πως έχω εγώ το Seven; Έτσι έχει και ο Ανδρέας τους δώδεκα πιθήκους!!!! Τελικά ούτε αυτός κατάφερε να το δεί και το είδαμε την επόμενη το μεσημέρι!!!! Εγώ βέβαια το είχα δει παλιότερα και ήξερα και το τέλος και την πλοκή!!!!

     
  • Τη 11:56 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Λαμπρούκος είπε...

    Χαίρομαι που σε σενα μυρίζει καλοκαίρι.

    Το δικο μου σπίτι είναι δίπλα σε ψησταρια και βρωμοκοπάει σουβλάκια...

     
  • Τη 12:50 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    και στην Θεσσαλονικη,εχει ηλιο

     
  • Τη 2:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    :s

    Τον χάλασες τον άνθρωπο....

     
  • Τη 3:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    kali mera kai kali vdomada!! Nai siga siga ftiaxnei o kairos kai i thermokrasia!! Mexri na murisei kalokairi vevaia exoume kairo as arkestoume stin anoiksi!

     
  • Τη 3:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Καλημέρα Χρυσουλίνι!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα