GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 24, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 31)

Καλημέρα παιδάκια!!!! Ξέρετε τι έπαθα;;;; Εδώ και 15 μέρες είχα πόνους στο στήθος που δεν με αφήναν να κάτσω και να κοιμηθώ σε ορισμένες στάσεις. Τελικά η μαμά μου μου είπε να πάω οπωσδήποτε στον γιατρό μήπως ήταν κάτι πιο σοβαρό. Τελικά έχω θλάση! Μου έδωσε ο γιατρός κάτι παυσίπονα και αν δεν περάσει σε 6 μέρες τότε τα ξαναλέμε....
Λοιπόν ακούστε τι όνειρο είδα!!
Είχαμε γυρίσει απο τις καλοκαιρινές διακοπές και είμασταν όλοι παρέα (η Τσιτσίνα με τον φαντάρο, η Μαρία με τον Παναγιώτη, η Χριστίνα με τον Αντώνη, ο Ανδρέας, οι γονείς μου, η Κική (η κολλητή μου στο γυμνάσιο) και η Κάτια Ζιγούλη η οποία με συμπαθούσε πολυ και επειδή ήθελε να γίνουμε φίλες μου εμπιστεύτηκε πως ο Σάκης (μην ρωτήσετε ποιός... ένας είναι ο Σάκης) την ζήτησε σε γάμο και θα παντρευτούν. Τι να πω... Εντομεταξύ όλοι ήμασταν με τα μαγιώ και γενικά είμασταν χύμα και η Κάτια ήταν υπέροχη όπως στις φωτογραφίες με υπέροχο μαύρο κουστούμι, το μαλλί στην πένα και βάψιμο design-άτο.
Στην συνέχεια (και απο την μιά στιγμή στην άλλη) βρέθηκα στο "The Mall" όπου ο Σάκης με φόρμα εργάτη με κυνηγούσε (παίζαμε κυνηγητό στις κυλιόμενες σκάλες) για να μην πω το μυστικό τους.
Πέστε μου είμαι normal τώρα εγώ ή κάπου έχει λασκάρει η βίδα;;;


Υ.Γ. με τον zouri επικοινωνούμε τελικά... όση ώρα έγραφα το post αυτός μου άφηνε comment!!!

13 σχόλια:

  • Τη 10:16 π.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    εγω φοβηθηκα οτι δε ειναι παρασκευη σημερα.Γιατι αν δεν δωσεις το συνθημα εσυ,δεν αρχιζει η γιορτη!!

     
  • Τη 11:03 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

    παρασκευη.... παρασκευη???
    πειτε το καλε, και ειχα αρχισει να ανησυχω οτι αυτη η παλιοβδομαδα δεν θα τελειωσει ποτες!!!!
    και οσο για την ερωτηξη...
    παιδακι μου, εγω σε βρισκω μια χαρα!!!..............
    την καλημερα μου ;-)

     
  • Τη 11:39 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Έχω έναν καλό ψυχίατρο να σου συστήσω άμα θες....

     
  • Τη 11:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger kaltsovrako είπε...

    Μια χαρά είσαι κούκλα.

    Απλώς τα κοψίδια από χθές θα ήταν πολυκαιρισμένα στα φορτηγά που περίμεναν στο λιμάνι και θα σε πείραξε.

    Όσο για τη θλάση, πες στο δικό σου να κόψετε τα ακροβατικά.

    ;PpPpp

    Καλημέρεεεεεες

     
  • Τη 12:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα, μάλλον τα κοψίδια σας έπεσαν βαριά. Μην ανησυχείτε, συμβαίνει σε όλο τον κόσμο, μέρες που ναι :)

     
  • Τη 2:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    μάλλον θέλεις παινέματα και ζουζουνιές σήμερα.....

    ε;

     
  • Τη 2:37 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    όσο για τη θλάση, συμφωνώ με τον καλτσό....

    παό,τι ανέφερε η ψιλικατζού, ξέρει αυτός από ..πια΄σιματα, από μικρός στα βάσαννα =Ρ

     
  • Τη 2:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Χα χα φοβερό όνειρο. Θα αρκεστώ στην εξήγηση που έδωσαν οι υπόλοιποι αντί να ψάξω για κρυμμένα ψυχολογικά ζητήματα.

    Περαστικά για τους πόνους. Καλά έκανες και πήγες.

     
  • Τη 2:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αχ παιδάκια δεν ξέρετε πόσο μου άρεσε το όνειρο και ειδικά το δεύτερο μέρος!!! Στον ύπνο μου δεν είχα συνειδητοποιήσει πως ήταν ο Ρουβάς και γι'αυτό έτρεχα να μην με πιάσει... γαμώτι!!!!
    Καλό Σ/Κ σε όλους και να προσέχετε!!!!

     
  • Τη 4:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    ωχ,τωρα μπαινω και στα ονειρα σου.Εμπα αν μπορεις στο blog moy

     
  • Τη 4:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    Περαστικά Chrisa εε σε 6 μέρες θα περάσει, χαχαχαχα το όνειρο είναι μοναδικό !! τι έφαγες το βράδυ είπαμε?? χεχε

     
  • Τη 4:56 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kapio provlima tha exis chrysa....den ginete oniro na se kiniga o rouvas ke esi na trexis...katse re pedi mou na milisete , na piete kanena kafe, na sou pi poso se agapa......lathos megalo lathos

     
  • Τη 6:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger manosantonaros είπε...

    Μην το ψάχνεις: Κάπου έχει λασκάρει μια βίδα.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα