GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Ιανουαρίου 16, 2006

Καλημέρα και καλή βδομάδα!!

Άντε και μάλλον έρχονται οι Αλκιονίδες!!! Και επίσης έχουμε 1 και 1/2 μήνα μέχρι να έρθει η Άνοιξη (ημερολογιακά)!!! Αχ άμα έρθει η Άνοιξη ούτε που θα το καταλάβουμε για πότε θα βρισκόμαστε στις παραλίες και θα τσαλαβουτάμε!!!
Χρύσα-Ανδρέας: 1-0!!!! Και ναι... ο Ανδρέας κοιμήθηκε σε έργο ενώ εγώ το έβλεπα!!!!! Βέβαια είχε ξυπνήσει απο τις 6:30 το πρωί!!! Αλλά το θέμα είναι πως κοιμήθηκε ενώ εγώ έβλεπα το έργο!!!
Τελικά δεν πήγαμε Νάξο, αλλά πήγαμε στα Βίλια και παίξαμε στα χιόνια!!! Πολύ χιόνι παιδιά!!!! Μετά πήγαμε σε μια ταβέρνα και φάγαμε τα ντόπια πράγματα και καθόμασταν σε τραπέζι δίπλα στο τζάκι!!!! Ήταν super!!! Το ξέρετε ότι εκεί είναι το πατρικό της Έλλη Λαμπέτη;
Σας αφήνω τώρα(λόγω δουλειάς) και σας εύχομαι μια υπέροχη βδομάδα!!!

Υ.Γ. Η Τσιτσίνα πήγε το Σ/Κ Θεσσαλονίκη... Θέλω να πάω και εγώ να δω και εγώ αυτήν την πανέμορφη πόλυ που δεν την έχω δει ποτέ μου. Jojo να μου πείς που να φάω και που να διασκεδάσω!!!!

6 σχόλια:

  • Τη 12:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger nanakos είπε...

    Kali evdomada Xrysaki!!

     
  • Τη 12:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Καλημέρα και από δω. Άντε πάλι τις έκανες τις βολτίτσες σου :))

     
  • Τη 12:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    1-0;;;;
    1-0;;;;;;;
    Δηλαδή εσύ από χτές άρχισες να μετράς;;;;

    το 1-3 που ήδη ξέρουμε ότι υπάρχει (και σίγουρα δεν μας τα έχεις πεί όλα) δεν είναι τίποτε;;;;

    Ψάξε στο blog της jojo...έχω κάνει ένα καλό "οδοιπορικό" στο post για την τυρόπιτα που είχε κάνει :p

     
  • Τη 4:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kali vdomada!:)

     
  • Τη 4:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    απο που θες ν'αρχίσω???
    βέβαια μια μικρή ιδέα μπορείς να πάρεις εδώ: http://parazalismeni.blogspot.com/2005/09/blog-post.html
    όπου είχαμε ανοίξει συζήτηση με τον darth,
    αλλά καλύτερα να μου πεις τα γούστα σου σε διασκέδαση και φαγητό και θα σε κατευθύνω ανάλογα.
    αποφάσισε εσύ να έρθεις,
    και το μόνο εύκολο είναι να μάθεις τα ωραία.... :)))

     
  • Τη 4:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    από φαί και διασκέδαση ό,τι θέλεις......

    καλώς να μας έρθεις

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα