GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 21, 2005

Αχ άντε και αυτή η μέρα και τέλος...

Άντε και αυτή η μέρα και μετά: αύριο έχω άδεια (και μάλιστα έναντι δεδουλευμένων, δηλαδή λόγω πολλών υπερωριών μπορώ να πάρω αντίστοιχες ώρες άδεια) λόγω μετακόμισης και την Παρασκευή είναι η τελευταία μέρα και από ότι μου είπαν κάνουμε παρτυ μέσα στην εταιρία.
Θέλω να ξεκουραστώ και να σηκώνομαι όποτε θέλω και να μην έχω έγνοιες. Σήμερα ερχόμασταν μαζί με τον συνάδελφό μου και βλέπαμε αυτούς που κόβουν τα χόρτα στην Αττική οδό και.... τους ζηλέψαμε!!!! Παιδιά την καλύτερη δουλειά κάνουν!!!
καλή σας μέρα παιδάκια και θα τα πούμε τώρα την Παρασκευή!!!!

5 σχόλια:

  • Τη 11:54 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Χρόνια Πολλά, καλή ξεκούραση, καλά να περάσεις με τα μωρά σου !!

     
  • Τη 1:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    καλή ξεκούραση και από μένα!

     
  • Τη 3:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    Φιλιά κουμπάρα ευχαριστώ για το comment, έχω καταντήσει να μπαίνω ίντερνετ μια φορά το μήνα!!!

     
  • Τη 10:48 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ε ναι...
    Να μας γράψεις και το κλασικά Παρασκευή να μην μας λείψει....

    Παρεπιπτόντως μιας και σου αρέσει η δουλειά τους... δεν φοράς τα γαντάκια να βγείς πρωί πρωί με το κρύο να δώ για πόσα δεύτερα θα σου αρέσει;

     
  • Τη 9:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    Αυριο Παρασκευη θα εχουμε και εμεις παρτυ στην εταιρια.Περαστε απο το δικο μας.Θα εχουμε σπιτικο φαγητο και γλυκα.Ειμαστε στο Μαρουσι.Θα εχω ενημερωση και φωτογραφιες στο blog μου.Βαλε και εσυ.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα