GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Δεκεμβρίου 20, 2005

Αχ χτες περάσαμε με το μωρό μου υπέροχα!!!

Χτες με το μωρό μου περάσαμε υπέροχα!!! Γύρισα από την δουλίτσα και πήγαμε στο the Mall για να ψωνίσει... Πήρε πολύ ωραία πραγματάκια... Πήρε ένα σακάκι καταπληκτικό! Το φόραγε και ήταν ένας κούκλος!!!! Αφού πήρε λοιπόν τα δικά του και εκεί που δεν το περίμενα με πήγε και στα γυναικεία που πήρα μια καταπληκτική φούστα maxi, μώβ, και 100% μεταξωτή!! Ήταν πανάκριβη αλλά το μωρό μυο δεν μασάει από τέτοια και μου την πήρε!!! Δεν το πιστεύω πως έχω μια τόσο υπέροχη φούστα... Είναι παντός καιρου και περίμένω να την φορέσω το καλοκαίρι με σανδάλια!!! Ζouri για πες την γνώμη σου... είναι μακρυά σε στυλ τσιγγάνικο και θα την φορέσω με μπότες που είναι καφέ (που μωβίζουν λίγο) και είναι αυτές που είναι σαν του καμπαρε (με κορδόνια και λίγο μύτη), θυμάσαι που το έλεγα την πρώτη φορά. Επίσης θα την φορέσω με σακάκι (το οποίο θα το παρω σε λίγες μέρες) και σκεφτόμουν να είναι ή από κοτλέ ή βελουτέ... Αχ πες μου τι λές τον πέτυχα τον συνδυασμό;
Μετά πήγαμε σπίτι και φτιάξαμε φαγητό. Το μενού περιελάμβανε: Φιλέτο πέρκας, πουρέ σπιτικό με (πατάτες, καρότα και κολοκυθάκια), μπρόκολο με λαδολέμονο και σαλάτα σπανάκι με ροκφορ και μπέικον. Το ευχαριστήθηκα πολύ διότι μαγειρεύαμε παρέα με μουσική (που έπαιζε χτες ο best χριστουγεννιάτικες μπαλάντες και γενικά ωραία τραγουδάκια) ήταν σαν να είμασταν σκηνή από ταινία... Η Μίκα και ο Λάζαρος να γλύφονται και να μας κοιτάνε στα μάτια πότε θα τους δώσουμε καμία λιχουδιά...
Μετά στρώσαμε το τραπέζι και κάτσαμε να φάμε όλα αυτά που φτιάξαμε... Ήπιαμε και κρασί και μετά κάτσαμε στον καναπε και αράξαμε!!!! Ήρθα και τα δύο χαζα ( Μίκα-Λάζαρος) ο ένας ξάπλωσε στον Ανδρέα απάνω και η άλλη ξάπλωσε κάτω μπροστά στα πόδια μας...
Ήταν υπέροχα!!!! Μωρό μου σε λατρεύω!!!!!!!!!!!!! (όχι γιατί μου πήρες την φούστα, αλλά γιατί είσαι ένας αλήθινός κύριος ακι πολύτιμος σύντροφος (όταν το θέλεις!!!!))

17 σχόλια:

  • Τη 10:06 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Και μετά λες για 'μένα...

     
  • Τη 11:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger iPol είπε...

    για δες τι κάνει μια αναπάντεχη φούστα!

     
  • Τη 11:51 π.μ. , Ο χρήστης Blogger nanakos είπε...

    Ένα μεγάλο μπράβο στο 'μωρό' σου γιατί ο άντρας δυο πράγματα δεν πρέπει να είναι: τσιγγούνης και αγενής. Όλα τα άλλα είναι bonus!
    Είναι ωραία να διαβάζεις μπλογκ ευτυχισμένων ανθρώπων!
    Καλημέρα!!

     
  • Τη 1:19 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    χμ, με βελουτέ σακάκι νομίζω πάει καλύτερα αλλά και το κοτλέ δεν θα είναι άσχημο.

    με γεια σου Χρύσα και να χαίρεσαι τον καλό σου που σε σκέφτεται

     
  • Τη 2:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    na eisai sigouri,oti axizeis,ola ta dora tis gis.Apo to eidos pou agorases,den xero.Ego xero apo fahion(trendy brand).Eimai sigouros omos gia to kalo sou gousto,giati exeis dialexei kai kalo moro...

     
  • Τη 8:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Your Man είπε...

    Εγώ επειδή την είδα τη φούστα τη μάξι τη μωβ τη μεταξωτή δε μπορώ παρά να ρωτήσω:

    ήταν αυτή που ήταν με το που μπαίνεις στο μαγαζί στα αριστερά και μάλιστα φορεμένη σε μια κούκλα μαζί με ένα βελούδινο σακάκι και από μέσα μια μπλούζα με τιραντάκι των 28 ευρώ;

    Και η φούστα αν θυμάμαι καλά κάπου στα 165;

    Όχι λέω εγώ τώρα...

     
  • Τη 9:02 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    My man Την φούστα την πήρα από τον VARDA στο "Τhe Mall". Νομίζω πως δεν την είχε στην βιτρίνα, και ανήκει στην νεανική συλλογή, την BCBG. Άσε η τιμή της είναι διπλάσια από αυτό που μου είπες... Εσύ που το είδες αυτό το σακάκι; Για πές...

     
  • Τη 1:49 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Your Man είπε...

    Τώρα να σου πω την αλήθεια δε θυμάμαι σε ποιό μαγαζί την είδα...

     
  • Τη 3:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    ΔιπΛασια τιμη?θελει να τα φτιαξει και μαζι μου?

     
  • Τη 10:11 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Δηλαδή η φούστα έκανε 330 ευρώ; Μεγάλος μαλάκας ο γκόμενός σου.

     
  • Τη 12:25 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Μεγάλος μαλάκας?
    Δε νομίζω. Ελπίζω η ηλικία σου να μην ξεπερνάει τα 15, αλλιώς έχεις πρόβλημα.
    Μάλλον δεν έχεις αγαπήσει ποτέ. Μπροστά στο μεγαλείο της αγάπης τα χρήματα είναι λεπτομέρεια.
    Όταν αγαπάς, δίνεις. Δίνεις σα να έδινες στον ίδιο σου τον εαυτό.
    Μπράβο Χρύσα! Μπράβο Ανδρέα...

     
  • Τη 9:03 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Συνήθως τα μηνύματα που έρχονται από ηλίθιους ανθρώπους τα σβήνω γιατί εδώ κουμάντο κάνω εγώ, το αφήνω διότι απάντησε στο σχόλιο η κολλητή μου και δεν θα ήθελα να σβήσω το δικό της comment. Το έχεις σκεφτεί πως αν ήσουν τόσο "μαλάκας" όσο ο Ανδρέας μπορεί και να είχες κοπέλα που να σε αγαπάει και να σε σκέφτεται και φυσικά όχι λόγω ενός ακριβού δώρου ή μιας εξωτερικής εμφάνισης αλλά λόγω ψυχής και χαρακτήρα. Κολλητέ μου σε λυπάμαι και σου εύχομαι (διότι λόγω χριστουγέννων με έχει πιάσει το συμπονετικό μου) να γίνεις τόσο "μαλάκας" όσο και το μωρό μου που το λατρεύω τόσο πολύ!!!!

     
  • Τη 11:30 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Δεν είμαι ο ίδιος ανώνυμος με τον προηγούμενο αλλά έχω να σου πω το εξής:

    Αν ήξερες πόσο μεγάλη ανάγκη έχουν τα 330 ευρώ άνθρωποι που μένουν στη διπλανή σου πόρτα, δε θα έβγαινες να διατυμπανίζεις σε ένα μπλόγκ ότι η "αγάπη" "αποδεικνύεται" αγοράζοντας ένα κομμάτι ύφασμα με ποσό που θα έσωζε τη ζωή κάποιου.

    Είναι και Χριστούγεννα όπως είπες.

    Φιλικά,

    Αλέξανδρος

     
  • Τη 11:32 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Και να προσθέσω ακόμα ότι είναι κρίμα να λεγόμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι όταν έχουμε τέτοια άπληστη συμπεριφορά.

    Αλέξανδρος.

     
  • Τη 11:44 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Φίλε Αλέξανδρε δεν έγραψα ένα post για να σας πω πόσο έκανε η φούστα. Δεν το είπα στο post, αλλά απάντηση στο comment του GeorgeIsYourMan. Άχετα το τι γίνεται γύρω μας εγώ απλά σας είπα μια μέρα που πέρασα με το μωρό μου. Έδωσα περισσότερες πληροφορίες για να το δεί ο zouri (λόγω επαγγέλματος) για να μου πει την γνώμη του. Εγώ και ο Ανδρέας δουλεύουμε πάρα πολύ κάθε μέρα και δικαιούμαστε να ζούμε λίγο καλύτερα και να μπορεί ο ένας στον άλλον να κάνει εκπλήξεις αξίας 300 ευρώ και να μην νιώθουμε τύψεις για το τι γίνεται γύρω μας... Η άποψή μου ήταν ότι δεν προκάλεσα και δεν διατυμπάνισα τίποτα... Και φυσικά η αγάπη δεν αποδεικνύεται από ένα κομμάτι ύφασμα αλλά φίλε μου πολύ μου άρεσε η κίνηση του Ανδρέα να μου πάρει κάτι τόσο όμορφο!!! Και φίλε μου άνοιξε λίγο το μυαλό σου και ξέφυγε από τα στερεότυπα που σου υποβάλλει η θρησκεία μας...

     
  • Τη 11:57 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Και που ξέρεις ότι ο Ανδρέας δεν έχει δώσει άλλα 300€ σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη?
    Το θέμα μας εδώ, δεν έιναι το ποσό, αλλά η αξία που έχει ένα οποιοδήποτε δώρο σε κάποιον που αγαπάς.Επειδή γνωρίζω τη Χρύσα πολλά χρόνια, ξέρω πως θα ευχαριστιόταν το ίδιο, αν ο Ανδρέας της είχε πάρει ένα λουλόύδι, ή ακόμα κι αν της είχε φτιάξει κάτι μόνος του. Σε αυτή τη φάση, έτυχε να της πάρει μία φούστα που της άρεσε πολύ, και που, το σημαντικότερο, του άρεσε να τη βλέπει να τη φοράει...
    Το πόσο είχε είναι θέμα ΜΟΝΟ του Ανδρεά. Το ότι έκανε ένα ακριβό δώρο στην κοπέλα του, είναι προς τιμή του και όχι κατακριταίο. Έτσι αισθανόταν, έτσι έπραξε.
    Δηλαδή εσύ θες να μου πεις, πως τα χρήματα π[ου κερδίζεις από τη δουλειά σου τα δίνεις μόνο σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη? Δεν κάνεις δώρα στον εαυτό σου? Δεν τον επιβραβεύεις για τον κόπο που έριξες να κερδίσεις τα χρήματα αυτά? Ο Ανδρέας, παίρνοντας στη Χρύσα αυτό το δώρο, ένιωσε όμορφα.
    Κράτα αυτό... Είμαι υπερ του να προσφέρουμε στους ανθρώπους που μας έχουν ανάγκη, αλλά τα πάντα έχουν ένα όριο.

     
  • Τη 10:47 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    ρε παιδιά ρε παιδιά... ούτε με τη φούστα του ρουβά τόσο ζήτημα...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα