GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Ιανουαρίου 05, 2006

Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία!!

Η ιστορία αυτή έχει πρωταγωνιστές τον αδελφό μου, συμπρωταγωνίστρια εμένα, λοιποί ηθοποιοί η μαμά μου, ο μπαμπάς μου, η θεία Έφη, ο θείος Δημήτρης και η γιαγιά μου η Χρυσούλα.
Όλοι οι παραπάνω ήταν συνένοχοι ενάντια στην πλεκτάνη που έστησαν σε μένα και τον αδελφό μου ώστε μέχρι και 1η γυμνασίου να πιστεύω πως είδα τον άγιο Βασίλη!!!!
Ήμουν μικρή πρέπει να πήγαινα πρώτη δημοτικού και ο αδελφός μου πήγαινε τρίτη δημοτικού. Μας είχε βάλει η μαμά μας να γράψουμε γράμμα στον άγιο Βασίλη. Ο αδελφός ήταν ιδιαίτερα ευγενικός γράφοντας :
"Καλέ μου άγιε Βασίλη γειά σου
Σε παρακαλώ άμα μπορείς και άμα σου είναι εύκολο και άμα
ήμουν καλό παιδί φέτος να μου στείλεις το κάστρο πολιορκητών.
Σε ευχαριστώ πολύ
και σ'αγαπώ Γιάννης"

Εγώ ακόμα πιο πολύ ευγενική: Άγιε Βασίλη στείλε το στούντιο ζωγραφικής.
Υπογραφή Χρύσα!

Την παραμονή αφού φάγαμε και ήπιαμε και εμένα δεν μου κατέβαινε μπουκιά κάτω από την αγωνία άμα μου έχει φέρει ο Άγιος Βασίλης το δώρο που θέλω και αναλογιζόμουν τι θα κάνω άμα μου΄φέρει κάτι άλλο (να του το πετάξω στο κεφάλι, να το πετάξω απ'τον τρίτο να το πατήσω κάτω και άλλα τέτοια) ήρθε επιτέλους η ώρα να χτυπήσει το ρολόι 12!!! Εκεί λοιπόν που καθόμαστε ακούμε ένα χτύπο στο τζάμι και τρέχουμε αμέσως έξω στο μπαλκόνι και την ώρα που βγαίνουμε έξω βλέπουμε και μια αστραπή και ξαφνικά βλέπουμε μπροστά μας δύο μεγάλα κουτια!!!!!!! Εγώ είχα παγώσει αλλά παρόλα αυτά κοίταζα το κουτί και αναλογιζόμουν αν ήταν΄αυτό που ήθελα. Ο αδελφός μου απο την άλλη είχε μείνει κάγκελο... τα μάγουλά του είχαν κοκκινήσει και το υπόλοιπο πρόσωπο είχε γίνει κατάλευκο. Τα μεγάλα μάτια του γέμισαν δάκρυα διότι τον είχε πιάσει δέος από αυτό που έβλεπε. Μετά από λίγο τον έπιασαν λυγμοί... Ένιωθε τόσο τυχερός που είδε τον άγιο Βασίλη που δεν τον έοιαζε καθόλου αν όντως του έφερε το δώρο. Έγώ πάλι το είχα ήδη ανοίξει και είχα ζωγραφίσει δύο φουστανάκια για την barbie μου.
Έκαναν μία ώρα για να συνέλθει από το σόκ χωρίς βέβαια να πούν ότι η μαμά μου είχε χτυπήσει το τζάμι και όλος τυχαίως άστραψε διότι μετά από λίγο θα έπιανε μπόρα!!!
Οπότε μπορείτε να φανταστείτε την συνέχεια... Εγώ πήγα και το είπα σε όλους τους φίλους μου και φυσικά ορκιζόμουν για πάρα πολύ καιρό ότι είδα τον άγιο Βασίλη....

Υ.Γ. Την κολλητή μου την πάω τρελλά διότι σήμερα θα (ξανα)κάνουν ρεβεγιόν στο σπίτι της διότι το μωρό της που είναι φαντάρος δεν είχε την τύχη να το γιορτάσει όπως θα έπρεπε, και γι΄άυτό του διοργανώνει παρτυ πρωτοχρονιάτικο!!! Είναι υπέροχη μόνο αυτό έχω να πω!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα