GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Ιανουαρίου 12, 2006

Καλημέρα!!!

Τι κάνετε παιδάκια; Χτές είδατε την εκπομπή του Ευαγγελάτου; Καλά μιλάμε σιχαμα!!! Το είδατε αυτό με τα φυστίκια; Καλά όχι πως δεν το φανταζόμουν!!! Ναι αλλά κύριε Ευαγγελάτε δεν θίξατε το θέμα το δικό μου και ούτε είχατε κανά τηλέφωνο να σας παρω!!! Δεν μπορεί το μαγαζί να γράφει στην απόδειξη, που έχει κόψει με ταμειακή μηχανή, με κόκκινο στυλό ένα μεγαλύτερο ποσό!!! Αυτά δεν τα είπατε κύριε Ευαγγελάτε και ούτε είπατε για τα τραπέζια ότι το ένα είναι δίπλα στο άλλο και πρέπει να έχεις αναλογίες μοντέλου για να καθίσεις!! Αλλά φυσικό είναι από το πρώτο τραπέζι πίστα... μόνο η πίστα σε ενοχλεί!!!
Χτές πήγα για Sushi (εγώ, ο Ανδρέας και μια φίλη μου) και φάγαμε απίστευτα πράγματα!! Μου είπε και η φίλη μου πολύ ωραία πραγματάκια για το μέλλον της και χάρηκα πολύ!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

7 σχόλια:

  • Τη 10:14 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Souzi Grammatikou είπε...

    Kalimera kai se sena Xrysaki :-)

     
  • Τη 12:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ε μα κι εσύ κάθεσαι και βλέπεις το χαζοκούτι...

     
  • Τη 1:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kalimera. ti egine kale me ta fistikia? peite mou ke emena

     
  • Τη 1:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Λοιπόν Ψιψινέλ μου άκου... Τα φυστίκια τα ανακυκλώνουν! Δηλαδή ότι δεν έφαγες τα ψαναβάζουν μέσα στον σωρό, όμως το θέμα είναι πως βρήκαν (με χημική ανάλυση) ουρία, ουρικό οξύ και κρεατίνη. Δηλαδή όποιος πάει τουαλέττα και δεν πλένει τα χέρια και πιάσει τα φυστίκια αφήνει υπολέίμματα ούρων!

     
  • Τη 3:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    ααααα!!!!
    δεν θα ξαναφάω φυστίκια!

     
  • Τη 5:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    bliaxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    kale kai stous mezedes to idio tha kanoun ........

    :(((((((((((((

     
  • Τη 10:03 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Καλημέεεραααα

    Παρασκευή σήμερα!! (και 13, χι χι χι)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα