GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Ιανουαρίου 03, 2006

Γύρισα!!!!!


Καλή χρονιά και χρόνια πολλά παιδάκια!!! Σήμερα τελείωσε η άδειά μου και γύρισα στην δουλειά!!! Πέρασα υπέροχα μόνο που θα ήθελα να κάτσω και άλλο (τι πρωτότυπο...)!!! Μου άρεσε πολύ που ήμουν όλη την ώρα με το μωρό μου!!! Πάντως φέτος παίξαμε πάρα πολύ χαρτια... Φάγαμε αρκετά και κοιμηθήκαμε αρκετές ώρες!!! Βέβαια δεν΄είδα τις φίλες μου όσο ήθελα, αλλά ήταν πάρα πολλά τα πράγματα που έπρεπε να κάνω που δεν προλάβαινα και ήθελα κυρίως να είμαι με τον Ανδρέα!!! Την πρωτοχρονιά μαζευτήκαμε σπίτι του και περάσαμε πολύ ωραία... 8 το πρωί το διαλύσαμε!!! Τα ζώα είχαν εξοντωθεί δεν μπορούσαν μετά ούτε στο κρεββάτι τους να πάνε...
Τώρα θα ξεκινήσω να διαβάζω τα blog σας διότι μάλλον έχω χάσει πολλά επεισόδια....
Σας εύχομαι να περάσατε και εσείς υπέροχα και ελπίζω να γεμίσατε τις μπαταρίες σας!!!

6 σχόλια:

  • Τη 10:15 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Marina είπε...

    Καλή Χρονιά! Πολύ μου άρεσε που ξεκουράστηκες, που απόλαυσες, που έπαιξες, που έφαγες μέχρι τελικής πτώσεως..
    Αυτό θα πεί διακοπές!

     
  • Τη 11:05 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Καλημέρα

    Καλό Μήνα

    Καλή Χρονιά

    Πάντα με τέτοιες απολαύσεις!

     
  • Τη 11:18 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αααα! Καλά σου μπήκε κι εσένα...!!!
    Άντε, καλή συνέχεια!

     
  • Τη 12:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    Kαλώς όρισες πάλι πίσω,
    καλή χρονιά,
    καλό ξεκίνημα,

    πάντα έτσι καλά να περνάς! :)

     
  • Τη 4:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Καλυτερότερη χρονιά, σε καταλαβαίνω γιατί και γω με τη Β ήμουν συνέχεια και ήταν υπέροχα, οπότε σου εύχομαι πολλές καλές στιγμές με τον Ανδρέα γεμάτες με αγάπη και ζεστασιά και πάντα με ανθρώπους που σε αγαπούν ;)

     
  • Τη 7:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kaltsovrako είπε...

    Καλή χρονιά κουκλα.
    Να είσαι πάντα καλά.

    (Εγώ έχω ακόμα μια βδομάδα αδείας, έτσι να ζηλεύεις;)))

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα