GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 19, 2005

Kαλημέρα και καλή βδομάδα!!!

Καλημέρα και καλή βδομάδα μιας και είναι και η τελευταία βδομάδα πριν τα Χριστούγεννα! Φέτος ήταν η πρώτη Κυριακή που δεν πήρα χαμπάρι ότι είναι ανοιχτά τα μαγαζιά!!! Το καταλάβαμε όταν πηγαίναμε για καφέ το απόγευμα που τα είδαμε να λειτουργούν!! Οπότε αντί να πάμε για καφέ στην γύρω περιοχή πήγαμε για καφέ στο κέντρο της Αθήνας όπου το μωρό μου ψώνισε ρούχα και παπούτσια!!! Μετά πήγαμε στον "Θανάση" και μην ακούσω κανέναν να ρωτάει ποιός είναι ο Θανάσης; Άντε επειδή έχουμε και παιδιά από το εξωτερικό θα σας πω... Είναι το πιο γευστικό (κατά την γνώμη μου) κεμπάπ στην Αθήνα!!! Γινόταν πανικός... Ο ένας καθόταν πάνω στον άλλον. Έχει κάνει κιόλας και επέκταση και πάλι είναι τίγκα!!!! Τι να πω... Τις εισπράξεις μιας μέρας θέλω και ζω για ένα χρόνο χωρίς να δουλεύω πλουσιοπάροχα!!!!
Την Πέμπτη πάμε στο καινούργιο σπίτι... Θα πάρω και άδεια απο την δουλειά... οπότε τρεις μέρες δουλειάς διότι την Παρασκευή θα φέρουμε ουίσκι στην δουλειά λόγω της ονομαστικής γιορτής μου και του συνάδελφου... Οπότε το πάρτυ θα αρχίσει κατά τις 2:00!! Δυστυχώς έχω μια υπόψία πως την Παρασκευή δεν θα μπορουμε να φύγουμε νωρίτερα διότι την γιορτή την κάναμε... Οπότε θα μπεκροπίνουμε μέχρι να να σχολάσουμε!!!
Αααα το Σάββατο που μας πέρασε ειχα ενα φρικτό πονοκέφαλο και ήμουν χάλια... Είχα πάθει απίστευτή ημικρανία και δεν μπορούσα ούτε να σηκωθώ όρθια...

Μήνυμα προς πρώην συνάδελφο που ανακάλυψε το blog μου τυχαία: Σκεφτόμουν τις προάλλες να κανονίσουμε να βρεθούμε και με τα υπόλοιπα ρεμάλια και να πάμε κανά Polis να πιούμε καμιά μπύρα!!

7 σχόλια:

  • Τη 12:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger nanakos είπε...

    Etsi xaroumeni pou eisai kai gelasti mallon tha se eixan matiasei :-) Kali evdomada :-)

     
  • Τη 2:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    καλή βδομάδα και σε σένα κοπελιάαα!!!

     
  • Τη 2:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Οπότε ΠΟΥ είναι ο Θανάσης;

    Δεν ρώτησα ποιός όπως είδες...;)

     
  • Τη 3:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • Τη 3:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Darthiir o Θανάσης είναι στο μοναστηράκι στην οδό Μητροπόλεως!!! Δεν ξέρω την ποιότητα του κρέατος του, αλλά ποτέ δεν έχω παθει δηλητηρίαση από το κεμπάπ του και πάντα δεν βαρυστομαχιάζω...
    Είναι πολυ καλός... Είναι τόσο βρώμικός όσο πρέπει να είναι για σουβλατζίδικο!!

     
  • Τη 3:37 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    giati prepei na lew kalimera to vradu egw???

     
  • Τη 2:47 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    O 8anasis einai poli kaliteros apo ton Mpairaktari

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα