GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Δεκεμβρίου 13, 2005

5 λεπτά...

Είμαι εδώ και 5 λεπτά μπροστά από την οθόνη και κοιτάω το λευκό χώρο προσπαθώντας ταυτόχρονα να σκεφτώ τι να γράψω;;; Έγραψα μια παράγραφο, αλλά την έσβησα!! Δεν με έχει πιάσει τίποτα απλά το μόνο που σκέφτομαι αυτές τις μέρες είναι πως θα καταφέρω να δουλεύω λιγότερο και να διασκεδάζω περισσότερο!!!
Παρεπιπτόντως σήμερα έχει καταπληκτική μέρα!!!! Και τι δεν θα έδινα να ήμουν στο Πασαλιμάνι με την παρέα από το Πα.Πει. (πανεπιστήμιο Πειραιά) και να πίναμε καφέ!!! Ο Γιώργος και ο Θοδωρής να έπαιζαν τάβλι, ο Μιχάλης να τους κοιτάει και η υπόλοιπη παρέα: Πόπη, Nicol, Εύα, Nτέπη, Χριστίνα, Εγώ, Σπύρους, Κωστάκης να συζητάει για τα πάντα και ο Αλέξανδρος να έρχεται για λίγο διότι μετά έχει να στήσει μηχανήματα... Ωραίες στιγμές!!!

2 σχόλια:

  • Τη 10:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

    Τό καλύτερο ταβλαρομέρος, μέ όλο τό θάρρος, τό πασσάτζιο στήν Λουκά Ράλλη. Όχι;

     
  • Τη 11:00 π.μ. , Ο χρήστης Blogger garfield είπε...

    Καλημέρα και από μένα...
    Και μετά το τάβλι κανά ουζάκι ίσως...αλλά τέλος στα όνειρα...επιστροφή στα γραφεία μας και στις δουλειές μας....

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα