GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 15, 2005

Μαμά είδα κακό όνειρο!!!

Ας τα πάρουμε από την αρχή... Ο Ανδρέας με τον κολλητό του θα ανοίξουν ένα μαγαζί που θα πουλάει στάμπες... Όπου μπορείς να φανταστείς μπορεί να σου βάλουν στάμπες: Σε μπλουζάκια, σε ποτήρια, σε πετσέτες, σε ποδιές, σε αλουμίνιο, δηλαδή παντού!!! Το μαγαζί που βρήκαν ήθελε επειγόντως ανακαίνιση και ο Ανδρέας πριν 3-4 χρόνια τα είχε με μία διακοσμήτρια οπότε την προσλάβανε για να τους ανακαινίσει το μαγαζί. (Εγώ βέβαια δεν συνφωνώ και ούτε μου αρέσουν τέτοια πάρε-δώσε, έγιναν και 2-3 καβγάδες που δεν καταλήγαν πουθενά, οπότε το βούλωσα και τον άφησα να κάνει ότι θέλει!). Εγώ με την κοπέλα είμαι αρκετά κοινωνική και δεν της έχω δείξει ποτέ ότι μπορεί να με ενοχλεί αυτή η ενέργεια του αγαπημένου μου... (αλήθεια ποια είναι η γνώμη σας;)
Την Παρασκευή επειδή από την δουλειά θα φύγω πιο νωρίς (λόγω χριστουγεννιάτικης γιορτής στην εταιρία) και επειδή οι γονείς μου θέλουν να πάμε στο ΙΚΕΑ, ζήτησα από τον Ανδρέα άμα μπορεί να έρθει και αυτός διότι ξέρει καλά τον χώρο και έχει και πολύ καλό γούστο! Χτές τηλεφωνηθήκαμε και μου είπε: Θα έρθει και ο Πάνος μαζί! Εγώ του λέω: Οκ κανένα πρόβλημα!! Μέτά όμως κάθησα και σκέφτηκα...."Φυσικά και θα έχουν την διακοσμήτριά τους μαζί" Και του είπα πως εγώ μαζί του, μαζί με τους γονείς μου, η πρώην και ο κολλητός στο ΙΚΕΑ δεν πάω και να πάνε άμα θέλουν μόνοι τους διότι δεν θέλω να έχω και πολλά-πολλά με την κοπέλα και ούτε θέλω να γνωρίσει και τους γονείς μου! Του το λέω και ήταν και απορημένος!!!
Μετά το τηλέφωνο το είπα στην μαμά μου και συμφώνησε με αυτά που του είπα και είχαμε και μαι συζήτηση παραπλήσιου θέματος και μετά έπεσα για ύπνο.
Το όνειρο που είδα ήταν πως είχα πάει σπίτι στον Ανδρέα και μόλις είχε φύγει μια κοπέλα που ήξερα ότι ήταν μαζί και όποτε θέλανε να κάνουν έρωτα πηγαίναν σε ξενοδοχείο, αλλά το προηγούμενο βράδυ είχαν μείνει στο σπίτι του Ανδρέα και έκαναν έρωτα στο κρεβάτι και αυτή κοιμήθηκε στην μεριά μου και η Μίκα την έγλυφε και το γατί μου την άφηνε να τον χαϊδέψει!!! Όπότε όταν εγώ μετά πήγα σπίτι τα κατάλαβα όλα και πήγα να φύγω ενώ ο Ανδρέας δεν έκανε τίποτα για να με σταματήσει και με θεωρούσε και παράλογη!!!
Ξύπνησα σήμερα το πρωί με πολύ στεναχώρια αλλά έγραψα αύτό το post διότι πιστεύω πως τα όνειρα βγαίνουν από τα ερεθίσματα που έχεις όλη μέρα και που στοιχειώνουν το υποσεινήδητο... Ακόμα δεν μου έχει φύγει το συναίσθημα που έχω από τοτε που ξύπνησα και έχω αρχίσει και εκνευρίζομαι!!!!

Καλή σας μέρα!!!!!

10 σχόλια:

  • Τη 10:48 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Για αρχή έχω να δηλώσω πως έχεις δίκιο.θα επανέλθω.

     
  • Τη 10:58 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Master Li τώρα δεν κάνω τίποτα ανέχομαι την κατάσταση και δεν έχω πρόβλημα για τίποτα, όπως λες έχω εμπιστοσύνη στον Ανδρέα, αλλά και αυτός θα πρέπει να κρατάει τα προσχήματα και να μην του περνάει απ΄το μυαλό πως εγώ δεν θα έχω πρόβλημα να είμαι εγώ, η πρώην, αυτός και οι γονείς μου!!!

     
  • Τη 11:55 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Όλοι μαζί στο ΙΚΕΑ όχι.
    Κοινωνική όπως και με όλον τον κόσμο μαζί της όμως να είσαι. Μέχρι εκεί. Και μέχρι σημείου που ο Αντρέας αποδεικνύει ότι σε σέβεται. Σε τέτοιες περιπτώσεις τίθεται ακριβώς θέμα σεβασμού του άλλου και του ψυχισμού του.

    Αν λοιπόν δεν σου δώσει ποτέ δικαίωμα να τον αμφισβητήσεις, δεν έχεις δικαίωμα να μην φερθείς στην κοπέλα σαν φίλη.

    Όμως ξέρω ότι οι γραμμές είναι πολύ λεπτές και δύσκολα τις κρατάς.

    (κάτι τρέχει με τα όνειρα σήμερα...)

     
  • Τη 11:59 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Ωχ λές να έχει πέσει καμιά επιδημία και όλοι βλέπουν κακα όνειρα!!! Παντώς πιστεύω πως ένα όνειρο μπορεί να σου χαλάσει την διάθεση και 1 και 2 μέρες!!! Ορισμένες φορές είναι τόσο αληθινά που ξυπνάς και χαίρεσαι που αυτό πυο έζησες πριν λίγο δεν ήταν αλήθεια!!!

     
  • Τη 12:07 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Σε κάθε έναν που το παίζει τόσο άνετος και πως δεν τρέχει τίποτα,θα του άρεσε αν πχ η κοπέλα του τα είχε πριν με έναν γυμναστή και τώρα αποφάσιζε να τον πάρει για προσωπικό της γυμναστή στο σπίτι;Δεν λέω πως Χρύσα πρέπει να αρχίσεις καυγάδες και υστερίες,το αντίθετο μάλιστα,ούτε θεωρώ ότι τίθεται θέμα εμπιστοσύνης,αλλά γμτ δεν μπορώ πια να βλέπω αυτή την σούπερ άνεση από τον κάθε ένα που κολακεύεται να έχει γύρω του "συμφιλιωμενες"πρώην και επόμενες.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΡΙΕΣ;Επειδή εμπιστευόμαστε και πρέπει να εμπιστευόμαστε αυτόν που έχουμε σχέση πρέπει αυτός να αδιαφορεί για το αν μας γ..ψυχολογικά;
    Φίλε master li mu bai,νομίζεις ότι έχω άδικο;Ήταν αναγκαία αυτή η διακοσμήτρια και η κάθε διακοσμήτρια που μπαίνει με αυτόν τον άνετο τρόπο σε μια σχέση κάνοντας τον ένα να σκάει χωρίς λόγο και τον άλλον να μοιάζει το θύμα της γκρινιάρας φίλης του;

     
  • Τη 6:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    Αχ βρε Χρύσα η ζήλια δε βοήθησε ποτέ κανένα, οκ να είσαι επιφυλακτική αλλά αν δε σου δώσει δικαιώματα μην νευριάζεις. By the way λένε το φίλο σου να τον έχεις κοντά και τον εχρθρό σου ακόμα πιο πολύ, so μήπως πρέπει να προσεγγίσεις την κοπέλα αυτή ;

     
  • Τη 6:56 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Ναι να γίνουν φίλες!!Στη θεωρία του εχθρού συμφωνώ όταν όμως δεν γίνεται αλλιώς.Όχι όταν ο εχθρός έρχεται από το πουθενά και μπορεί να μείνει εκεί.Αλήθεια η κοπέλα αυτή έχει σχέση;;;Γιατί αν δεν έχει πρόσεχε και τα περί εμπιστοσύνης είναι τρίχες.

     
  • Τη 4:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger η Λίτσα είπε...

    Master Li, Darthiir, Giorgie,
    Καλά είναι ολ’ αυτά τα περί εμπιστοσύνης και να το παίζεις άνετος και ότι δεν τρέχει τίποτα… καλά, αλλά στη θεωρία και με την λογική.
    Στην πράξη, για τους ερωτευμένους, ολ’ αυτά πάνε περίπατο (μαζί με την λογική και την ψυχραιμία)
    Οποίος είναι έξω από τον χορό…
    Το τσίμπημα της ζήλιας και της ανησυχίας είναι σίγουρο και, νομίζω, δείγμα υγείας!
    Το πολύ το ‘υπεράνω’ μου τη δίνει… μη τρελαθούμε κιόλας…

    Χρύσα,
    από τέτοια όνειρα άλλο τίποτα…( απ’ ότι μου έχει συμβεί και έχω ακούσει)
    Πρόβλεψη: επειδή την σχέση Χρύσας-Ανδρέα την κόβω για σωστή, κανένα πρόβλημα δεν θα υπάρξει…

     
  • Τη 9:13 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Βίβιαν και piripiri(giorgie) δεν πρόκειται να γίνω ποτέ φίλη με πρώην, βέβαια κρατάω τα προσχήματα και είμαι όσο κοινωνική θα ήμουν και με μια γνωστή μου. Η κοπέλα νοίζω ότι έχει σχέση, αλλά και αυτό από την δική μου εμπειρία δεν σημαίνει τίποτα, και στο κάτω-κάτω δεν με κάνει αυτό να νιώθω ασφαλής, αλλά η αγάπη του Ανδρέα. Ο Ανδρέας απλά είναι τις περισσότερες φορές αφελής με κάποια θέματα και δεν του περνάει απ'το μυαλό πως μπορεί κάποιοι να μην συμφωνούν με τις ενέργειές του.
    Πάντως σας ευχαριστώ πολύ όλους!!!!

    Υ.Γ. Λίτσα δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι όταν βλέπω comment από σένα!!!

     
  • Τη 12:17 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αυτό είπα λίτσα μου. Οι γραμμές είναι λεπτές. Γι΄αυτό ο καθένας μας πρέπει να φροντίζει να προστατεύει τον άλλο... από τον ίδιο του τον εαυτό...

    Αν λοιπόν το κάνει καλά, μπορείς να φαίρεσαι κι εσύ φιλικά όποτε χρειάζεται. Δεν νομίζω ότι τέθηκε ποτέ θέμα κολλητιλικίου. Αυτό σίγουρα δεν γίνεται.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα