GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Δεκεμβρίου 06, 2005

Χρόνια πολλά Νικό και Νικολετίτσα!!!

Σήμερα γιορτάζουν οι Νίκοι και οι Νικολέττες!!! Όσοι γιορτάζουν να σας χαιρόμαστε!!!!
Σας είπα πως την Κυριακή έπεσα από τις σκάλες και χτύπησα το γόνατό μου!!! Αφήστε παιδάκια... 4 σκαλιά μέτρησα και ήμουν και μόνη στο σπίτι!!! Καλά να πάθω που φόραγα μόνο κάλτσες και γλύστρισα!!!
Χτες δεν σας είπα τα πόσα κλείνει η Μικούλα... Κλείνει τα 4!!! Είναι ένα ενήλικο σκυλί, βέβαια δεν πρόκειται να σοβαρευτεί ποτέ (και πολύ χαίρομαι για αυτό). Το δώρο που της έκανα χτές ήταν να της δώσω ενα γενναίο κομμάτι παριζάκι (δεν τις δίνουμε σχεδόν ποτέ σαλάμια διότι μετά πίνει πολύ νερό)!!! Ξετρελάθηκε με το δώρο μου!!!

6 σχόλια:

  • Τη 10:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Κάτι ήξερε η μανούλα που φώναζε συνέχεια: Όχι ξυπόλητη Χρυσούλα....

     
  • Τη 12:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    να τη χαίρεστε τη σκυλίστα σας. εμ πώς να μην πίνει νερό μετά, αφού αυτά τα πράματα έχουν πολύ αλάτι μέσα.

    κι εσύ βρε παιδί μου τώρα έμαθες και θα βάζεις αντι-γλιστρικές καλτσούλες μέσα στο σπίτι! αυτές που έχουν από κάτω πλαστικό που κολλάει στο πάτωμα όπως περπατάς.

     
  • Τη 11:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    αφού έγραψες ποστ τέλος καλό όλα καλά, την επόμενη φορά να φοράς (τέλειο) κάλτσες pirelli, που δεν γλιστράνε ;) να σου ζήσει η σκυλίτσα σου ωραίο δώρο τής έκανες

     
  • Τη 3:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    παιδιά αυτές τις αντιγλιστρικές κάλτσες εδώ τις λένε abs-socks!! απίστευτο;;

     
  • Τη 3:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    abs-socks!!!! Πολύ καλό!!! LOL

     
  • Τη 12:01 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ΠΡΕΖΑ TV είπε...

    Εμ αφου δεν βλεπεις μπροστα σου.Στα 'λεγα εγω.Η πιο σπαστικη ατακα που ακουω μετα απο καθε μ...μου.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα