GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 05, 2005

Καλημέρα παιδάκια και καλή βδομάδα!!

Παιδιά τι θα γίνει με τον καιρό; Είναι super!!!! Μακάρι την ημέρα της άδειάς μου να έχει τέτοιο καιρό και να ευχαριστηθώ τις διακοπές μου!!
Το Σάββατο πήγα για ψώνια με την μαμά μου. Την "πέθανα" πήγαμε Ερμού, ΆΤΤΙΚΑ, Mall και όλα αυτά μέσα σε 8 ώρες!!! Στο τέλος δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια της, αλλά χαλάλι πήρα ό,τι ακριβώς ήθελα και σε καλές τιμές!! Το ζήτημα είναι πως πρέπει να ψάχνεις συνέχεια και να μην παίρνεις το πρώτο που σου "γυαλίζει" διφορετικά θα το πληρώσεις ακριβά!!!
Ένα από τα ψώνια ήταν να πάρω μπότες. Μπορείτε να μου πείτε γιατί όλες οι βιτρίνες είχαν μόνο καϋμπόικες μπότες; Κανένα άλλο σχέδιο κοπελιές; Δηλαδή εγώ που φοράω 40 Νο τι φταίω να είμαι σαν παπουτσομένος γάτος; Πάντως πήρα μια μπότα κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-η!!! Μοιάζουν με αυτές που φόραγαν εκείνη την εποχή οι γυναίκες που χόρευαν στα σαλούν!! Δηλαδή με λίγα λόγια δεν γλίτωσα πάλι ψιλο-καϋμπόικια πήρα!!!
Είχα και την καντεμιά πως από τα 1.000.000 παπούτσια 4 ζευγάρια μου αρέσαν και τα τρία δεν είχε στο μέγεθός μου!!!! Πήγα να λαλήσω... που να φόραγα και 38!!!
Αυτά τα νέα μου!!!
Καλή σας βδομάδα και φιλιά πολλά!!!

7 σχόλια:

  • Τη 10:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ωραία....
    Βρήκα δώρο να προτείνω για 'σενα...

    ΣΠΙΡΟΥΝΙΑ!!!!!

     
  • Τη 11:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    xixixixixi :)

     
  • Τη 12:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    ΛΟΛ νταρθίρ αβά

    καλή βδομάδα!!

     
  • Τη 4:19 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    ΄γω που φοράω 41 τι να πω ρε χρύσα;;;; βάσανο βάσανο

     
  • Τη 9:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    sto 38,θα βρεις νουμερα.βαζουνε περισσοτερα.Εκει που πηγες για ψωνια,δυσκολα να βρεις καλες τιμες.Η μοδα στις γυναικειες μποτες φετος,ειναι ψηλες,με στρογγυλη ακρη ή τις μονιμα κλασσικες,με φιδι.Τα καλυτερα ειναι ομως,μπεζ με γουνακια στην ακρη.Μιλαω,λογω επαγγελματος.Παντως εσυ οτι και να βαλεις εισαι κουκλα.

     
  • Τη 9:10 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Zouri και έίχα δεί κάτι μπότες στην βιτρίνα του ΆΤΤΙΚΑ πριν κανά μήνα και ήταν καφέ καστόρι με σατέν λουράκια και γουνίτσα τις άκρες. Ήταν ψηλές και είχαν στρογγυλή μύτη. Αυτές μου άρεσαν περισσότερο, όμως δυστυχώς κανένα μαγαζί δεν είχα παρόμοιο σχέδιο και στο ΆΤΤΙΚΑ όταν ξαναπήγα είχαν αλλάξει βιτρίνα οπότε δεν τις ξαναείδα... Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και θα λαμβάνω την άποψή σου πάντοτε!!

     
  • Τη 9:16 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα