GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Ιουλίου 28, 2005

2 και σήμερα...

Τετάρτη σήμερα και είμαι στο τελευταίο βιράζ σττον διάδρομο για τις διακοπές. Σήμερα θα πάω και τον Λάζαρο να κόψει τα ράμματα, διότι τα τραβάει και προσπαθεί να τα κόψει μόνος του και μετά θα πάω σπιτάκι μου για να δω την οικογένειά μου και να πλύνω και κανά ρούχο. Έχω λερώσει όλα μου τα ρούχα. Μάλιστα χτες η μοναδική καθαρή μπλούζα που είχα έγινε χάλια, διότι έτρωγα φασολάκια και του Λάζαρου του είχε "γυαλίσει" το πιρούνι μου, και σε μιά στιγμή που με έιασε απροετοίμαστη, "τσακ" με το πόδι του μου ρίχνει το πιρούνι με την μπουκιά πάνω στην μπλούζα μου. Και μετά με κοίταζε με τις ματάρες του απορημένος που τινάχτηκα έτσι. Το μεσημέρι τον πήρα να κοιμηθούμε μαζί. Μετά από κανά μισάωρο κυνηγητό κατάφερα να τον βάλω να κοιμηθεί, όμως είχα τέτοια υπεράνταση που τελικά σηκώθηκα και έκανα καθαριότητα σε όλο το σπίτι. Η Παρασκευή είναι κοντά και θα ξεκουραστώ επιτέλους...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα