GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Σάββατο, Ιουλίου 23, 2005

Παρασκευή-Παρασκευή!!! (Νο7)

Σήμερα είναι Πάρασκευή-Παρασκευή!!!! Άντε και σε 1 βδομάδα, 8 ώρες και 1 λεπτό θα είναι στο "Blue Star -Πάρος" και θα ταξιδεύω για Νάξο!!! Θα πάω διακοπές- θα πάω διακοπες!!! Θα κοιμάμαι όσο θέλω, δεν θα με ενδιαφέρει "τι ώρα είναι", θα πηγαίνω για μπανάκι και το βράδυ θα πηγαίνω στο μπαράκι της Κατερίνας και θα πίνω daquiri- strawberry!!! Αχ θα περάσω ονειρεμένα... Θέλω πολύ να ξεκουραστω. Σήμερα μετά την δουλειά θα πάω και τον Λάζαρο στον γιατρό και μετά πίσω σπίτι για "beaute" καθότι Παρασκευή, δηλαδή ολόκληρο Σ/Κ έχουμε μπροστά και το μωρό μου έρχεται αύριο και δεν πρέπει να μου πιάσει το πόδι και αγκιλωθεί.
Λοιπόν τα "beaute" που πρέπει να κάνω είναι: (σε σειρά άμεσης ανάγκης)
αποτρίχωση στο πόδι (ευτυχώς ο καλός θεούλης με λυπήθηκε και δεν έχω μουστάκι)
αποτρίχωση στο μπικίνι
βγάλσιμο φρυδιών (όχι όλων, λίγες τρίχες από δω και απο 'κει
πεντικιούρ
Αυτά με λίγη τύχη, οργάνωση, και καλή θέληση θα τα κάνω σε κανά δίωρο, μαζί με το μπανάκι μου.
Όμως μετά θα είμαι μια θεά... και θα έχω ένα πόδι.... Σωστό Βελούδο!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα