GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Ιουλίου 21, 2005

Σήμερα είναι Πέμπτη...

Σήμερα είναι Πέμπτη και χτες πέρασα πολύ ωραία!!! Είχαν έρθει τα κοριτσάκια (Ξανθή, Μαρία, Τιτίνα) και κάτσαμε σπίτι!!! Είχα καιρό να τις δω και ήταν πολύ ωραία. Φάγαμε, ήπιαμε, και γενικώς τα είπαμε... Είδαν και τον Λάζαρο ο οποίος μετά την εγχείρηση δεν έχει βάλει κώλο κάτω και όλοι την ώρα γυρνάει. Αυτό το γατί επίσης όλο τρώει... Κάθε φορά που μπαίνω στο μπανάκι, το γάλα και το φαγητό του έχουν τελειώσει. Θα γίνει ένας χοντρός γάτος!!! Είναι επίσης και σχολαστικός με το "χέσιμο". Κάνει κάτι ωραίες λακκουβίτσες όταν πάει για την ανάγκη του και μετά κάνει μισή ώρα για να μεταφέρει όλοι την άμμο πάνω στην λακκούβα!!! Χτές με το που φύγαν τα κορίτσια, τον έβαλα επάνω μου και μου γουργούριζε στο αυτί. Τον αγαπάω πολύ τον Λαζαράκο μου. Το Μικάκι χτες έκανε και μπάνιο και μοσχοβολάει. Έχει αρχίσει και συνηθίζει τον Λάζαρο και δεν του γρυλίζει πολύ. Χτες πριν κοιμηθούμε είχε πάει στην πόρτα έξω από το μπανάκι και καθόταν. Αυτοί οι δύο, κάτι μου λέει, ότι θα γίνουν αχώριστοι!!!

Άντε τώρα καλή δουλίτσα και ανυπομονώ να πάει 16:00 να δώ τα ζωάκια μου!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα