GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιουλίου 29, 2005

1 και σήμερα!!!!!

1 και σήμερα ψαρούκλες το μαλλί μου κάνω μπούκλες!!!(άσχετο).΄Άντε και από αύριο Διακοπές-Διακοπές!!! Ας επανέλθουμε στην γή. ...Ζζζζζζζζζζντουπ!!! Λοίπον χτές κόψαμε τα ράμματα του Λαζαρούλη και τώρα είναι περδίκι! Όσο περνάει ο καιρός και αναρρώνει γίνεται όλο και πιο παιχνιδιάρης. Δεν τον προλαβαίνω στις σκανδαλιές. Όταν κάνει καμία ζαβολιά με κοιτάει κατάματα και μου νιαουρίζει και εγώ τον παίρνω στην αγκαλιά μου και τον φιλάω μέχρι να σκάσει. Άχ άντε να έρθει και το αύριο και να περάσει και το 5-ώρο ταξίδι και να βρεθώ στην Νάξο πριν να το καταλάβω καλά-καλά!!Φιλούρες και αύριο θα σας ευχηθώ επίσημα πλέον "Καλές Διακοπές!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα