GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Ιουλίου 25, 2005

Δευτέρα και μετά...

Δευτέρα και μετά την άλλη Δευτέρα "δυστυχώς" δεν θα είμαι εδώ για να γράψω!!!! Θα είμαι στην Νάξο και θα περνάω καλά!!!!! Προφανώς τέτοια ώρα την άλλη Δευτέρα θα κοιμάμαι και δεν θα με νοιάζει τίποτα!!!! Αχ άντε 4 και σήμερα!!!! και όπως είχα διαβάσει και σε μία άλλη blogger άντε και καλός πολίτης!!!! Βρε που φτάσαμε να μετράμε ανάποδα για διακοπές... όταν άλλες εποχές ξεκίναγαν οι διακοπές μου από 1 Μαΐου και τελείωναν μετά τον Σεπτέμβριο, όπου τότε ξεκίναγαν οι χειμερινές μου διακοπές!!! Α...ρε φοιτητικά χρόνια, θα μου λείψετε!!!!
Τα αφήνω αυτά τώρα και θα μιλήσω για τον μοναχογιό μου, (μην ψαρώνετε τον Λάζαρο εννοώ , το πανέμορφο, πανέξυπνο, γλυκούλι και με μοναδικό ταμπεραμέντο γατί μου. Είναι θαυμάσιος και μοσχοβολάει υπέροχα, αφού όλη την ώρα τον μυρίζω διότι έχει μια μυρωδίτσα σαν λουκουμάκι!!! Και το Μικάκι μου έχει απίστευτη μυρωδίτσα!!! Το κεφαλάκι της μυρίζει "Μικάκι" και όλη την ώρα θέλω να την αγκαλιάζω και να την φιλάω!!! Θα έρθουν και τα ζωάκια μας διακοπές. Μάλιστα ο Λάζαρος θα έχει και φίλη, διότι η Πόλυ θα φέρει μαζί της την Κέντα και θα κάνουν παρέα!!! Ο Παντελής και το μωρό μου θα κλείσουν την βεράντα ώστε να μην πάνε πουθενά. Σαν παιδάκια θα τα έχουμε!!!!
Αυτά...
Φιλούρες και άντε πάλι 4 και σήμερα!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα