GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Ιουλίου 19, 2005

Το γατί μου ο Λάζαρος...

Ο Λάζαρος είναι ένα μικρό γατάκι χρώματος ξανθού με άσπρα ποδαράκια που του έμελλε να πέσει στα χέρια μου... Τον βρήκαμε την Παρασκευή με τον Ανδρέα όταν πηγαίναμε στο Prakticer για ψώνια. Ο Λάζαρος έχει ένα ιδιαίτερο χάρισμα... το πίσω δεξί του πόδι είναι παράλυτο και το σέρνει. Εκτός αυτόυ είχε και δύο σοβαρές κύλες, όπου στην μία το συκώτι του είχε μεταφερθεί στον θώρακα και μεγάλωνε μαζί με τα πνευμόνια του. Ο Λάζαρος μάλλον την έπαθε από αυτοκίνητο και μάλλον του έχουν μείνει ακόμα πολύ λίγες ζωές. Αύριο το μικρό μας Λαζαράκι βγαίνει από το νοσοκομείο και και θα αποκτήσει μια οικογένεια με μπαμπά, μαμά και αδελφή την Μίκα!!!! Μακάρι να ζήσει και εγώ υποσχομαι ότι θα το φροντίζω παντοτε για να γίνει και αυτό ένα ευτυχισμένο ζώο μές την τρελλή χαρά σαν το Μικάκι μου!!!!

Υ.Γ. Σύντομα θα "ανεβάσω" και φωτογραφίες...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα