GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 26, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο142)

Φοβερή μέρα σήμερα!!! Διότι εκτός απο Παρασκευή έχει και ένα ήλιο ΝΑ! με το συμπάθειο!!
Λοιπόν... Μόλις φταρνίστηκα και συνειδητοποίησα πως έχω αλλεργία στην δουλειά!!

Αύριο θα πάω και μια ωραία εκδρομούλα έχει δεν έχει καλό καιρό!!

Επίσης αύριο είναι και η MADONNA που δυστυχώς δεν θα έχω την τιμή να την δω απο κοντά!

Τι να κάνουμε madam ακριβή είσαι πολύ!!

Φιλια πολλά σε όλους!!! Και σας εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ!!!!!!

Υ.Γ. 1,7 cm!!!

Ετικέτες

4 σχόλια:

  • Τη 12:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αυτή την αλλεργία την έχω κι εγώ θαρρώ...

     
  • Τη 12:36 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Νομίζω οι περισσότεροι από μας..
    Ελπίζω να πάρεις άδεια σύντομα και για αρκετό καιρό!!!

     
  • Τη 1:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger javapapo είπε...

    γεια σου Χρύσα,το μόνο που έχω να σου πω είναι congrats ;)

    περί του ΥΓ

    respect

     
  • Τη 9:31 π.μ. , Ο χρήστης Blogger jojo είπε...

    φιλιά πολλά και congrats και απο μένα για το υγ!
    join the club!

    ;)

    υγ. προσοχή στις αλλεργίες! τα αντισταμινικά δεν ενδείκνυνται...

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα