GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 12, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο140)

Γεια σας!!
Άλλη μια Παρασκευή ήρθε!! Είναι η δεύτερη βδομάδα που γύρισα απο τις διακοπες και πλέον μπορώ να πω πως πήζω όπως και πριν!!
Μα καλά αυτοί οι πελάτες και τα αφεντικά δεν χαλαρώνουν ποτέ;;;;;;

Τέλος πάντων...

Αυτό το Σ/Κ έχω να πάω σε δύο βαφτίσεις... Μία το Σάββατο και μία την Κυριακή... Συνολικά αυτόν τον μήνα είχα 4 βαφτίσεις... Αφήσαμε τους γάμους και πιάσαμε τα βαφτίσια!!!!
Ευτυχώς πάλι του χρόνου είναι χρονιά γάμων που τους προτιμώ ιδιαίτερα... Έχεις πράγματα να δεις... Βλέπεις το νυφικό της νύφης, το μακιγιάζ, το μαλλί, τον στολισμό, τα happenings!!

Αυτά τα νέα μου...

Καλό Σ/Κ σε όλους και ένα σας λέω... 3.2 χιλιοστά!!!! (θα σας πω τι σημαίνει σε προσεχώς Post)

Ετικέτες

3 σχόλια:

  • Τη 11:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Έτσι είναι καλή μου, μετά το γάμο, βαφτίζεις :)
    Άντε και στα δικά σας :p

     
  • Τη 1:58 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Καλά κουράγια!
    Το μπλογκ σου το διαβάζω και με πιάνει μια τρελή αισιοδοξία πάντα!
    Και που΄σαι: σου εύχομαι το χιλιοστά να γίνουν εκατοστα και κιλά!

     
  • Τη 7:39 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    hihihi tha simfoniso me tin anta

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα