GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιουνίου 20, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο132)

Παρασκευή-Παρασκευή!!!
Αχ άλλη μια Παρασκευή ήρθε!! Βέβαια δεν είναι σαν την προηγούμενη που ακολουθούσε και αργία, αλλά και αυτή καλή είναι διότι όσο περνάν οι μέρες με φέρνουν πιο κοντά στην Νάξο!!!!

Με το που πατάω το πόδι μου στην Νάξο, φοράω το μαγιό μου, φοράω τα παρεό μου και περπατάω ξυπόλητη μέχρι τον μανάβη που είναι δίπλα στο σπίτι μας, με καλοσωρίζουν... έπειτα πάω μέχρι τον παραδοσιακό φούρνο που χάρη σε αυτόν μοσχοβολάει όλη η παλιά χώρα!!! Μάλιστα ο καλός ο φούρναρης όταν με βλέπει με την Μίκα μου φωνάζει: "Βρε καλως το κορίτσι με τον σκούλικα" (aka: σκύλος).

Όταν χαιρετίσω όλους τους γειτόνους, πάμε κατευθείαν στο Ακταίον για να πιούμε τον πρώτο καφέ και για να δούμε τους Ναξιώτες φιλους μας και έπειτα βουρ για παραλία!!

Λίγο πριν δύσει ο ήλιος πάω με το Μικάκι στην Γρώττα, ο αέρας και τα κύμματα σε συνδυασμό με την Πορτάρα να σκέκει δεξιά μου μου καθαρίζουν το μυαλό απο όλες τις έγνοιες, τις σκέψεις... κάνω reset και είναι σαν να ξεκίνησα να υπάρχω απο εκείνη την στιγμή!

Μέχρι και η Μίκα αναπολεί!!

Αχ άντε back to work!!
Καλό ΣΚ σε όλους!!!!!!

Ετικέτες

3 σχόλια:

  • Τη 11:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Πολυλαλίστατη αυτή η Παρασκευή...

    Καλό ΣΚ :)

     
  • Τη 1:07 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Καλό και ξεκούραστο ΣΚ να έχετε!

     
  • Τη 10:11 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Αρμός είπε...

    Καλημέρα!
    Καταρχήν καλώς σε βρίσκω. Εκ των προτέρων ζητώ συγνώμη που δεν
    δεν θα σχολιάσω το ποστ σου. Είμαι νέος στη blogosfera, και θέλω να σου κάνω γνωστό με αυτό το κόμεντς-μήνυμα την παρουσία μου. Έφτιαξα ένα blog που θα ασχοληθεί κυρίως με το βιβλίο και με τους συγγραφείς. Ελπίζω να συμπληρώσει έστω έναν πολύ μικρό κενό στο χώρο αυτό. Καλημέρα και πάλι και καλό σαββατοκύριακο!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα