GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιουλίου 11, 2008

Παρασκευη-Παρασκευη!!!!! (Νο135)

Καλημέραααα αγαπητοί bloggers!
Τι κάνετέ;;;

Αύριο θα πάω Επίδαυρο να δώ Βατράχους!!! Είμαι πολύ χαρούμενη διότι είναι η πρώτη φορά που θα παρακολουθήσω ένα θεατρικό έργο στην Επίδαυρο!!

Θα προμηθευτώ μαξιλαράκια, θα φορέσω τα flat μου παπουτσάκια, μην ξεχάσω να φτύσω την τσίχλα μου μπαίνοντας στο θέατρο και να έχω μόνο ένα μπουκαλάκι μερό για ώρα ανάγκης!!

Το μόνο δύσκολο είναι πως θα πάμε και θα έρθουμε Επίδαυρο αυθημερόν! Αλλα ευτυχώς θα έχουμε και παρέα οπότε θα είναι σαν να ξενυχτάμε στην Αθήνα!!

Την Κυριακή βέβαια θα ξεχάσω να ξυπνήσω!!!!


Αυτά τα ολίγα!!
Καλό Σ/Κ και have a nice weekend!!

Ετικέτες

3 σχόλια:

  • Τη 11:05 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Ωχ ωχ...
    Άλλο ξενύχτι και άλλο κίνηση επιστροφής από το θέατρο στις στροφές...

    Καλό ΣΚ :)

     
  • Τη 1:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Μια χαρά θα περάσετε!






    Ακόμα εδώ είσαι ;-)

     
  • Τη 1:09 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    kala na perasete!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα