GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Ιουλίου 28, 2008

Σε λιγότερο απο 2 βδομάδες...

Σε λιγότερο απο 2 βδομάδες θα πάω διακοπες!!!!!

Εεεεε και όπως ήταν αναμενόμενο πήζω στην δουλειά.... και όταν λέμε για δουλειά μιλάμε για πολλές ώρες!!!!

Παρόλα αυτά εν όψη διακοπων όλα φαίνονται εύκολα!!!!

Την Παρασκευή είχα ρεπό διότι θα πάθαινα και καμια υπερκόπωση... Να φανταστείτε το Σάββατο όλη την ημέρα κοιμόμουν... Ξυπνήουσα και ήμουν κουρασμένη!!!!!

Την Τρίτη το μωρό μου γίνεται 40 χρονών... Παρ΄ολα αυτά το πάρτυ του έγινε αυτή την Κυριακή και μάλιστα έπαιξαν και μουσική!!! Πρώτη φορά άκουσα το μωρό μου live!! Ήταν απλά υπέροχος!!!!!! Θα ανεβάσω και φωτό όταν τις κατεβάσω απο την φωτογραφική μηχανή....

Αυτά... Φιλιά πολλά!!!!

Ετικέτες

1 σχόλια:

  • Τη 3:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Πρόσεξέ το λίγο...
    Στην Ιαπωνία λέει έχουν πλέον δεδομένος θανάτους από υπερκόπωση.

    Καλές διακοπές και να τον χαίρεσαι :)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα